نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: مبارزه در Fallout 4 با لایت سیبرهای Star Wars!

پس از عرضه فیلم Star Wars: The Force Awakens، دنیای آخرالزمانی فال‌اوت 4 هم از هجوم این فیلم در امان نبوده و شمشیر‌های نوری سری استار وارز از طریق یک ماد به بازی اضافه شده‌اند! با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی فال‌اوت 4 در حالت پیش‌فرض شامل تعداد زیادی سلاح سرد و گرم است که البته می‌توان با شخصی‌سازی تنوع بیش‌تری هم به آن‌ها بخشید. ولی اگر شما هم از طرفداران بی‌شمار سری استار وارز هستید و دوست دارید لایت سیبرهای معروف این سری را در فال‌اوت 4 داشته باشید، می‌توانید با دانلود ماد Lightsaber Renew به آرزوی خود برسید!

سازنده این ماد با نام Invalidlife شناخته می‌شود و پس از نصب آن، می‌توانید به شمشیر‌های نوری قرمز، آبی، سبز و صورتی دسترسی داشته باشید. به‌علاوه، افکت‌های صوتی این سلاح‌ها هم دقیقا از فیلم‌های سری استار وارز گرفته شده تا مبارزه با آن‌ها طبیعی‌تر باشد. در ادامه می‌توانید ویدیویی تماشا کنید که نشان می‌دهد سازنده ماد در شبیه‌سازی شمشیر‌های نوری موفق عمل کرده است:

|

فال‌اوت 4 جدیدترین محصول کمپانی بتسدا است که در تاریخ ۱۹ آبان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد. از آن تاریخ به بعد ماد‌های زیادی برای نسخه پی‌سی بازی عرضه شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به ماد‌های گرافیکی Enhanced Wasteland و Ultra Low Graphics و همچنین ماد زامبی‌های نازی اشاره کرد.

همچنین فال‌اوت 4 توانست موفقیت‌های پیشین این سری را تکرار کند و با واکنش مثبت طرفداران و منتقدین روبرو شد. ما نیز بازی را در زومجی بررسی کردیم و به آن نمره عالی ۹ را دادیم و در چکیده نقدش نوشتیم:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند. خوش‌بختانه بتسدا آن‌قدر عوامل لذت‌بخش در بازی گنجانده که در طی این زمان طولانی، فال‌اوت 4 همواره تازگی خود را حفظ می‌کند.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

نظرات خود را در مورد ماد جدید بازی فال‌اوت 4 با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده