نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

شایعه: نینتندو در جریان نمایشگاه CES 2016 کنسول Nintendo NX را رسما معرفی خواهد کرد

بر اساس گزارشات سایت Nintendo Enthusiast، کمپانی ژاپنی نینتندو قصد دارد تا در جریان نمایشگاه CES 2016 که ماه آینده برگزار خواهد شد، کنسول جدید خود را با نام Nintendo NX پشت در‌های بسته رونمایی کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سایت Nintendo Enthusiast اعلام کرده که نینتندو با ارسال دعوت‌نامه برای برخی بازیسازان بزرگ از آن‌ها خواسته تا برای مشاهده معرفی رسمی کنسول Nintendo NX در نمایشگاه  CES 2016 حاضر شوند و قصد دارد تا مشخصات سخت‌افزاری و توانایی‌های این کنسول را نشان دهد. به‌علاوه سایت مذکور اطلاعات جدیدی نیز از این کنسول منتشر کرده که بر اساس آن توانایی‌های سخت‌افزاری NX چیزی شبیه به کنسول ایکس‌باکس وان خواهند بود و همچنین نینتندو قصد دارد تا قیمت آن به شکلی رقابتی کم‌تر از سایر کنسول‌های خانگی باشد.

البته این منبع مرتبط با نینتندو فعلا توضیحاتی در مورد کنترلر‌های احتمالی این کنسول یا شکل ظاهری آن ارائه نکرده است. جالب است بدانید که احتمال واقعی بودن این نظریه سایت Nintendo Enthusiast بسیار بالا است. چرا که اگر به ۳ سال قبل برگردیم، نینتندو برای رونمایی از کنسول Wii U هم دقیقا اقدام مشابهی انجام داد و در جریان نمایشگاه CES 2012 این کنسول را پشت در‌های بسته معرفی کرد.

به‌هر حال نمایشگاه CES 2016 از تاریخ ۶ ژانویه (۱۶ دی) آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که نینتندو چه برنامه‌ای برای این نمایشگاه دارد.

منبع: Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده