نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

همکاری دیوید فینچر و چارلیز ترون در ساخت سریالی برای شبکه نت‌فلیکس

چارلیز ترون، هنرپیشه فیلم مکس دیوانه: ‌جاده خشم (Mad Max: Fury Road) و دیوید فینچر کارگردان چند قسمت از سریال خانه پوشالی (House of Cards) با همکاری همدیگر در حال ساخت سریالی به نام شکارچی ذهن برای شبکه اینترنتی نت‌فلیکس هستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنابر گزارش وب‌سایت ددلاین، دیوید فینچر و چارلیز ترون در حال ساخت یک سریال درام جدید برای شبکه اینترنتی نت‌فلیکس هستند. علاوه بر این دو، وظیفه نویسندگی سریال بر عهده جو پنهال خواهد بود. نام این سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) خواهد بود.

سریال شکارچی ذهن که بر اساس کتابی‌ با نام شکارچی ذهن: درون بخش جرائم سریالی اف‌بی‌آی، نوشته جان داگلاس و مارک الشاکر، دو مامور ویژه این سازمان ساخته می‌شود، داستان واقعی‌ دستگیری چند تن از معروف‌ترین و ترسناک‌ترین قاتلین سریالی تاریخ توسط این دو را روایت می‌کند.

این اولین باری نیست که فینچر محصولی با محوریت قاتلین سریالی می‌سازد. وی پیش از این دو فیلم زودیاک (Zodiac) و هفت (Se7en) را ساخته بود.

همچنین این اولین باری نیست که ما خبر ساخت سریالی بر اساس کتاب شکارچی ذهن را می‌شنویم. مدتی‌ است که شخص فینچر در حال کار بر روی این پروژه است و در سال ۲۰۱۰ قرار بود که باز هم با همکاری ترون، این سریال را برای شبکه اچ‌بی‌او بسازند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده