نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

کترین واترسون به جمع بازیگران Alien: Covenant پیوست

قهرمانان فیلم‌های بیگانه و پرومته هر دو زن بودند. سیگورنی ویور و نومی رپیس، به ترتیب نقش‌ها اول این دو فیلم را بر عهده داشتند. حال به نظر می‌رسد نقش اصلی‌ اول فیلم Alien Covenanat نیز بر عهده یک زن دیگر و این‌بار کاترین واترسون است.با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا بر گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد نقش اصلی‌ فیلم بیگانه: پیمان، بر عهده کاترین واترسون، بازیگر فیلم‌های Inherit Vice و استیو جابز خواهد بود. با اینکه اطلاعات زیادی از داستان فیلم در دسترس نیست اما می‌دانیم که واترسون قرار است نقش شخصیتی به نام دنیلز را ایفا کند. آیا این شخصیت یک قاتل زنومورف است؟ به نظر می‌رسد که چنین باشد. ریدلی اسکات، کارگردان فیلم، قصد دارد که داستان این فیلم را دقیقا از پایان فیلم پرومته (Prometheus) آغاز کند، جایی‌ که نومی رپیس و مایکل فاسبندر (که نقش اندرویدی به نام دیوید را بر عهده داشت) بر روی سیاره «مهندسین» در حال اکتشاف هستند. با این همه به نظر می‌رسد نقش نومی رپیس بسیار نقش کوتاهی در فیلم جدید این مجموعه باشد.

دیگر نکته‌ای که می‌توانیم نسبت به آن‌ مطمئن باشیم، این است که شخصیت دنیلز، عضو گروه جدیدی از مکتشفین است که به سیاره‌ای که دیوید در آنجا حضور دارد، می‌رسند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش ریدلی اسکات اعلام کرده بود که در فیلم پیمان، ما شاهد چرخه کامل حیات زنومورف‌ها هستیم و انواع مختلف آنها را خواهیم دید. همچنین پیشتر نیز وی گفته بود که دنباله فیلم پرومته سوال‌های زیادی را پاسخ خواهد داد. اواخر تابستان نیز اعلام شد که ساخت پنجمین قسمت فیلم بیگانه هم که قرار بود توسط نیل بلوم‌کمپ، کارگردان خوشنام فیلم منطقه ۹ (District 9) کارگردانی شود به دلیل پروژه ساخت دنباله پرومته، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

فیلم بیگانه: پیمان در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. فیلم‌نامه فیلم نیز توسط مایکل گرین و جک پاگ‌لن نوشته شده است.

نظر شما درباره انتخاب واترسون به عنوان نقش اول فیلم چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده