نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

مت دیمون: منتظر صحنه های اکشن هیجان انگیزی در Bourne 5 باشید

مت دیمون، بازیگر معروف هالیوود و بازیگر نقش اصلی‌ مجموعه بورن (به غیر از فیلم چهارم)، اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در قسمت پنجم این فیلم که در حال طی کردن مراحل ساخت خود است، صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی وجود خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تا به حال اطلاعات بسیار کمی‌ از فیلم Bourne 5 منتشر شده است. این فیلم که در حقیقت بازگشت دوباره پاول گرین‌گراس (کارگردان) و مت دیمون (بازیگر اصلی‌ سه فیلم اول) به این مجموعه خواهد بود، هم اکنون در حال طی‌ کردن مراحل ساخت خود است. دیمون، که برای مدتی‌ در تعطیلات به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ورایتی درباره فیلم مریخی (The Martian) داشته، صحبت‌های هرچند کوتاهی‌ از قسمت پنجم فیلم بورن نیز کرده است:

ما تقریبا در نیمه راه ساخت فیلم هستیم. کار فیلم‌برداری را از ماه سپتامبر (شهریور) آغاز کردیم اما تقریبا تمام ماه دسامبر (آذر / دی‌) هیچ صحنه‌ای فیلم‌برداری نکردیم. ما این مدت ابتدا در تنریف بودیم و صحنه ابتدایی فیلم را فیلم‌برداری کردیم، سپس به انگلستان و آلمان رفتیم و به مدت یک هفته آنجا ماندیم. در انتها به واشنگتن دی‌سی‌ رفتیم و برای بخش نهایی فیلمبرداری به لاس وگاس خواهیم رفت. در وگاس، ما یک صحنه تعقیب و گریز ماشین بسیار هیجان‌انگیز خواهیم داشت.

در ادامه وی درباره داستان فیلم نیز توضیحاتی داد و گفت که بورن ۵ دقیقا از جایی‌ آغاز خواهد شد که اولتیماتوم بورن (The Bourne Ultimatum) به پایان رسیده است:

فاصله زمانی‌ بین دو فیلمی که من نقش اصلی‌ آنها را بر عهده داشتم، ۱۲ سال است و این فاصله زمانی‌ در فیلم نیز حفظ شده است. هنگامی که در سال ۲۰۰۴ در انتهای فیلم جیسون بورن ناپدید می‌شود، این مساله که در طی‌ این ۱۲ سال در حال انجام چه کاری بوده، درون‌مایه اصلی‌ داستان قسمت پنجم خواهد بود.

نکته جالب درباره فیلم Bourne 5 این است که هم گرین‌گراس و هم دیمون در انتهای فیلم اولتیماتوم بورن قسم خورده بودند که کار آنها با این مجموعه به پایان رسیده است و همین مساله صبر کردن برای قسمت پنجم را بیش از پیش سخت می‌کند.

با تمام این تفاسیر اطلاعات منتشر شده از فیلم، تا به حال بسیار کم بوده است. تنها اطلاعاتی که از آنها مطمئن هستیم این است که آرون کراس (شخصیت اصلی‌ در فیلم چهارم بورن) که نقشش توسط جرمی رنر ایفا می‌شد، در قسمت پنجم فیلم حضور ندارد. جولیا استایلز هم برای ایفای نقش نیکی پارسونز، مامور سابق سیا، به این مجموعه باز خواهد گشت. همچنین ایفای نقش شخصیت منفی‌ فیلم بر عهده وینسنت کسل است و الیشیا ویکندر و تامی لی‌ جونز نیز در این فیلم به حضور خواهند داشت.

تهیه کنندگی فیلم بار دیگر بر عهده فرانک مارشال است و جفری وینر نیز وی را در این امر یاری خواهد کرد. گرین‌گراس، دیمون و گرگ گودمن هم از دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند.

قسمت جدید فیلم بورن، توسط پاول گرین‌گراس کارگردانی می‌شود و فیلم برای اکران در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره صحبت‌های دیمون درباره قسمت پنجم فیلم چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده