نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

به‌روزرسانی 2.1 نسخه آلفا بازی Star Citizen هم‌اکنون برای عموم در دسترس است

استودیو کلاود ایمپریوم گیمز امروز به‌روزرسانی 2.1 نسخه آلفا بازی Star Citizen را بر روی سرور‌های نسخه آزمایشی بازی عرضه کرده است که تغییراتی در آن حاصل می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

به‌روزرسانی 2.1 نسخه آلفا بازی Star Citizen که البته فعلا به صورت آزمایشی عرضه شده است و نسخه نهایی نیست، یک پایگاه فضایی قابل پرواز و یک سفینه جدید به بازی اضافه می‌کند و مشکلات مربوط به منطقه Crusader را نیز رفع می‌کند. پس از نصب این به‌روزرسانی باید لانچر شما نسخه «2.1.0-308828» را نشان دهد. سازندگان همچنین پس از انتشار این به‌روزرسانی اعلام کردند:

برای پیش‌گیری از مشکلات احتمالی، کاربران بهتر است پیش از نصب به‌روزرسانی جدید پوشه USER را از محل نصب بازی حذف کنند. انجام ندادن این کار احتمالا باعث بروز برخی مشکلات گرافیکی یا کرش کردن بازی در صفحه بارگذاری می‌شود. به‌علاوه ما کمی با عجله این آپدیت را آماده کردیم و به همین دلیل شاهد مشکلاتی از قبیل افت تعداد فریم و چندین مورد کوچک دیگر هستیم و در نتیجه این آپدیت فعلا در حالت آزمایشی آلفا عرضه شده است. به‌علاوه افرادی که از به‌روزرسانی نسخه 2.0 بازی راضی هستند، کماکان می‌توانند از آن استفاده کنند و ارتقا به نسخه جدید ضروری نیست.

کلاود ایمپریوم همچنین یک صفحه مخصوص مشکلات به‌روزرسانی 2.1 باز کرده که علاقه‌مندان می‌توانند مشکلات جدید را از طریق آن گزارش دهند.

بازی Star Citizen با بودجه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار در دست ساخت است و سازندگان هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای نسخه کامل و نهایی بازی اعلام نکرده‌اند. این بازی یک اثر انحصاری رایانه‌های شخصی است و تمام حامیان مالی آن به صورت رایگان به محتویات بازی دسترسی خواهند داشت. همچنین گری الدمن، بازیگر مطرح هالیوودی، در بخش تک‌نفره این بازی ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده