نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

طراحی‌‌های طرفداران برای شخصیت استودیو کوجیما پروداکشنز

گیمرها و طرفداران هیدئو کوجیما از سر تا سر دنیا، ایده‌های خود را برای شخصیتی که نماد کوجیما پروداکشنز، استودیو تازه تاسیس کوجیما است، به این بازی‌ساز افسانه‌ای ارائه دادند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که هیدئو کوجیما، استودیو جدید خود را با نام کوجیما پروداکشنز تاسیس و از لوگوی آن‌ رونمایی کرد. لوگوی این کمپانی، سر یک اسکلت است که درون یک کلاه‌خود قرون وسطائی قرار دارد. کوجیما با انتشار توییتی اعلام کرد که او و اعضای استودیواش، بدنی هم برای این شخصیت در نظر گرفته‌اند اما پیش از رونمایی از آن‌، از طرفداران خواست که ایده‌های خودشان را برای این شخصیت به وی ارائه کنند. مدت زمان زیادی نگذشت که تعداد بسیار زیادی طراحی برای بدن این شخصیت توسط طرفداران عرضه شد.

به همین منظور، وب‌سایت نئوجف تعدادی از زیباترین و جذاب‌ترین این طراحی‌ها را انتخاب کرده و در پستی قرار داده است. یکی‌ از این طراحی‌های زیبا، با الهام از نمایشنامه هملت شکسپیر ساخته شده است! در ادامه شما را به تماشای این تصاویر دعوت می‌کنیم:

Kojima ProductionsKojima Productions Kojima Productions

Kojima Productions

هیدئو کوجیما که از هنگامی که قراردادش با کمپانی کونامی به اتمام رسیده تبدیل به خبرساز‌ترین چهره‌ صنعت بازی‌سازی شده است، پس از تاسیس استودیو جدید خود، اعلام کرد که اولین بازی او ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و سپس در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی‌ نیز قرار خواهد گرفت. حال باید ببینیم که این کارگردان مطرح، نابغه و دوست‌داشتنی صنعت بازی برای گیمرهای سر تا سر دنیا چه برنامه‌ای در سر دارد و چگونه باز هم می‌خواهد همگان را به تحسین وادارد! بدون شک وی که توانسته با انتشار یک توییت کوچک درباره شخصیت استودیو خودش چنین سرو صدایی به پا کند، با انتشار بازی جدید خود، غوغایی در جامعه‌ی‌ گیمرهای جهان به پا خواهد کرد!

نظرات خود را درباره طراحی‌های شخصیت کوجیما پروداکشنز با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Push Square


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده