نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

مرگ یکی از عوامل فیلم Resident Evil: The Final Chapter در حین آماده کردن صحنه

یکی از اعضای تیم سازنده فیلم Resident Evil: The Final Chapter در طی آماده کردن یکی از صحنه‌های آن در آفریقای جنوبی، به دلیل بروز یک حادثه کشته شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

ریکاردو کورنلیوس، یکی از عوامل فیلمبرداری آخرین قسمت از سری فیلم‌های رزیدنت اویل بود که اوایل ماه جاری میلادی شایعات مرگش در فضای مجازی پیچید. با این حال سایت Entertainment Weekly امروز این خبر را به شکلی رسمی تایید کرده است و سازندگان فیلم هم در استودیو کونستانین فیلم این حادثه را یک «اتفاق دردناک» توصیف کرده‌اند. سایت مذکور در گزارش خود گفت:

کورنلیوس روز ۳ (۱۲ آذر) دسامبر در حالی که صحنه را برای فیلم‌برداری در شهر کیپ‌تاون آفریقای جنوبی آماده می‌کرد، طی یک حادثه دلخراش فوت کرده است. وی در حال کمک برای چرخاندن یک خودرو Hummer بر روی صحنه گردان بود که پایش سُر می‌خورد و بین این وسیله و دیوار گیر کرده و آسیب‌های جدی به وی وارد می‌شود.

این اتفاق در جریان صحنه فیلم‌برداری رخ نداده است و زمانی که عوامل صحنه در حال آماده سازی آن بودند اتفاق افتاده است. همچنین سخنگوی استودیو کنستانتین فیلم هم در مورد این اتفاق گفت:

همه‌ی ما به خاطر این اتفاق بسیار متاثر و غمگین هستیم. ولی همه‌چیز آن‌قدر سریع رخ داد که کاری از کسی بر نمی‌آمد. ما همواره به شکل مادی و معنوی پشتیبان خانواده وی خواهیم بود.

جالب است بدانید که این اتفاق اولین حادثه‌ای نیست که در جریان فیلم‌برداری فیلم Resident Evil: The Final Chapter رخ می‌دهد. پیش از این هم دست چپ اولیویا جکسون، بدلکار میلا یوویچ،‌ سر یکی از صحنه‌ها دچار آسیب جدی شده بود. فیلم Resident Evil: The Final Chapter برای اکران در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است و کارگردانی آن را پاول اندرسون به عهده دارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده