نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳

Rise of the Tomb Raider پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی ایکس‌باکس وان در کریسمس بود

بازی اکشن-ماجراجویی Rise of the Tomb Raider بیشترین فروش دیجیتالی را در بین بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان در هفته‌ی کریسمس تجربه کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

وبسایت TICGN طی گزارشی فهرست ۱۰ بازی پرفروش کنسول ایکس‌باکس وان را که به صورت دیجیتالی در هفته‌ی کریسمس عرضه شده‌اند منتشر کرد که نام بازی Rise of the Tomb Raider در صدر این فهرست دیده می‌شود. البته TICGN به این نکته هم اشاره کرد که میزان دانلود بازی‌های رایگان در این آمار محاسبه نشده است. لارا کرافت در آخرین ماجراجویی خود بازی Star Wars: Battlefront را نیز پشت سر گذاشته است؛ نکته‌ی جالب این قضیه اینجا است که فیلم Star Wars: The Force Awakens دقیقا قبل از کریسمس اکران شده ولی این موضوع نیز کمک چندانی به افزایش فروش Star Wars: Battlefront نکرده است.

Rise of the Tomb Raider به طور هم‌زمان با Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) منتشر شد و همین مسئله اجازه نداد که بازی کریستال داینامیکس بتواند شروع قدرتمندی از نظر تجاری داشته باشد، اما پیش‌بینی می‌شود که شرایط برای این بازی بهتر خواهد شد، چون از یک طرف به تعطیلات سال نوی‌ میلادی رسیده‌ایم و از سوی دیگر اکثر بازیکن‌ها Fallout 4 را به اتمام رسانده‌اند و حالا می‌خواهند یک فرصت به لارا کرافت بدهند. علاوه بر اینها مایکروسافت یک دمو از Rise of the Tomb Raider منتشر کرده و در ایام تعطیلات، بازی را با تخفیف می‌فروشد. در ادامه فهرست ۱۰ بازی پرفروش دیجیتالی کنسول ایکس‌باکس وان در هفته‌ی گذشته را مشاهده می‌کنید.

  1. Rise of the Tomb Raider
  2. Star Wars: Battlefront
  3. Gears of War: Ultimate
  4. Minecraft
  5. Ori and the Blind Forest
  6. Need for Speed
  7. Grand Theft Auto V
  8. Call of Duty: Black Ops 3
  9. Madden NFL 16
  10. Kinect Sports Rivals

بازی Rise of the Tomb Raider که دومین بازآفرینی (Reboot) از مجموعه‌ی Tomb Raider است فعلا به طور انحصاری بر روی پلتفرم ایکس‌باکس منتشر شده، اما قرار است اوایل سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و چند ماه بعد روی پلی‌استیشن ۴ نیز عرضه شود. ما در زومجی هر دو نسخه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان این بازی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده