نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

کنترلر اختصاصی Pokkén Tournament برای Wii U در غرب نیز عرضه می‌شود

ماه گذشته بود که اعلام شد کنترلر یا دسته‌های اختصاصی بازی Pokkén Tournament برای کنسول Wii U در کشور ژاپن عرضه خواهند شد، اما حالا خبر خوش برای بازیکن‌های غربی این است که این کنترلر به صورت هم‌زمان با بازی برای آنها هم منتشر می‌شود.

HH2-noscale این کنترلرها که به وسیله‌ی شرکت HORI طراحی و ساخته شده‌اند، کاملا مشابه‌ی نسخه‌ی آرکید بازی Pokkén Tournament هستند و از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون به قیمت ۲۵ دلار عرضه خواهند شد. شرکت بندای نامکو نسخه‌ی Wii U بازی Pokkén Tournament را در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۶ (۲۸ اسفند) منتشر می‌کند؛ این کنترلرها نیز در همین تاریخ عرضه می‌شوند.

از ویژگی‌های اصلی این دسته‌های اختصاصی می‌توان به محل قرار گرفتن دکمه‌ی ZL و ZR در آنها اشاره کرد؛ این دکمه‌ها روی دسته قرار دارند و مانند کنترلر سنتی Wii U در قسمت پشتی تعبیه نشده‌اند. گفته می‌شود که این کنترلر فقط با بازی Pokkén Tournament به درستی کار می‌کند و برای سایر بازی‌ها عملکرد مناسبی نخواهد داشت.

Pokkén Tournament یک بازی مبارزه‌ای است که چند ماه پیش به صورت آرکید در ژاپن منتشر شد و قرار است در ماه مارس سال ۲۰۱۶ برای کنسول خانگی Wii U نیز عرضه شود. این بازی المان‌های مبارزه‌ای گیم‌پلی مجموعه‌ی Tekken را با شخصیت‌های معروف سری Pokémon ترکیب کرده است.

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده