نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

در Far Cry: Primal می‌توانید از حیوانات به عنوان سلاح استفاده کنید

زمان زیادی تا انتشار بازی Far Cry Primal باقی‌ نمانده است و امروز اطلاعات تازه‌ای درباره هسته اصلی‌ گیم‌پلی و اهمیت تصمیمات گیمر در بازی منتشر شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Far Cry Primal کمتر از دو ماه دیگر منتشر خواهد شد و با اینکه تابه حال اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و پیش از این تصور می‌شد که این قسمت از مجموعه بازی‌های فار کرای یک بازی کوچک‌تر از این مجموعه خواهد بود و در حقیقت به عنوان یک پل بین قسمت چهارم و پنجم این بازی عمل خواهد کرد. اما اخیرا معلوم شده که وسعت دنیای بازی، چیزی در حد بازی Far Cry 4 خواهد بود.

مقاله مرتبط

  • هفت نکته‌ای که Far Cry: Primal باید برای موفقیت در نظر بگیرد

وب‌سایت رد بول امروز اطلاعات جدیدی از بازی منتشر کرده که در این‌ گزارش، از تصمیماتی که شما باید در حین بازی بگیرید خبر داده است. توماس سایمون، کارگردان Far Cry Primal، درباره بازی گفته است که با اینکه بازی مطمئنا بازیکنان را به یاد Far Cry 4 خواهد انداخت اما تعدادی تغییر در آن‌ نیز وجود دارد. اسلحه‌ها کماکان جزو جداناپذیری از بازی هستند اما نکته‌ای‌ که در این‌باره تغییر کرده است، این است که شما می‌توانید از حیوانات نیز به عنوان اسلحه استفاده کنید. سایمون در ادامه افزود که در Primal شما توانایی اهلی کردن برخی‌ از موجودات را دارید و می‌توانید پس از رام کردن و آموزش دادن به آنها، از این موجودات به عنوان اسلحه استفاده کنید. البته سایمون در انتها افزود که استفاده از این ویژگی‌ کاملا اختیاری خواهد بود و شما نیازی نیست که حتما برای پیشروی حیوانات را آموزش دهید:

در بازی شما می‌توانید انتخاب‌های مختلفی‌ برای به پایان رساندن آن‌ داشته باشید. به طور مثال می‌توانید بازی را بدون آپگرید کردن شخصیت‌تان و تنها با دو نوار سلامتی‌ و با استفاده از مخفی‌کاری و استفاده نکردن از حیوانات به پایان برسانید. تصمیم بر عهده شما است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، چندی پیش مشخص شد که بازی به علت دریافت درجه سنی بالای ۱۷ سال، حاوی خشونت زیادی است. همچنین یوبی‌سافت که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، اعلام کرده بود که از موفقیت بازی مطمئن است.

بازی Far Cry Primal برخلاف گذشته در دوران جدید اتفاق نمی‌افتد و بازیکن را در نقش یکی از افراد یک قبیله دوران ماقبل تاریخ قرار می‌دهد که از این نظر متفاوت‌ترین نسخه Far Cry تا امروز است. Far Cry Primal در تاریخ ۴ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۱۱ اسفند برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره بازی Far Cry Primal چیست؟

منبع: GamingBolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده