نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: بازی ایرانی «بال های تاریک» به تهیه کنندگی مجید قناد معرفی شد

بازی ایرانی بال‌های تاریک، امروز و طی مراسمی که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی شد. تهیه کننده این بازی، مجید قناد، هنرمند محبوب کشورمان که بیشتر ما وی را با نام عمو قناد می‌شناسیم، است. با زومجی، تماشای تریلر و جزئیات خبر همراه باشید.

امروز و در طی مراسمی که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، بازی ایرانی بال‌های تاریک معرفی شد. این بازی که توسط استودیو لکسیپ گیمز ساخته شده است، به زودی و ابتدا برای گوشی‌های هوشمند و سپس برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نکته قابل ذکر بال‌های تاریک، تهیه‌کنندگی آن توسط مجید قناد، هنرمند محبوب کشورمان است. بسیاری از شما مطمئنا خاطرات بسیار زیادی را از عمو قناد دارید.

Dark-Wings

در طی این مراسم، مجید قناد برروی سن آمد و ضمن معرفی رسمی بازی، گفت که خانواده‌ها باید از بازی‌های ویدیویی بومی حمایت کنند تا استعداد جوانان ما در این زمینه شکوفا شود.

گالری تصاویر مفهومی بازی

سامان کاظمی، نویسنده و کارگردان بال‌های تاریک نیز در این مراسم درباره بازی گفت که بال‌های تاریک حاوی بیش از ۶۰ دقیقه میان‌پرده سینمایی است و ۶ صداپیشه مطرح سینما و تلویزیون در صداگزاری بازی مشارکت کردند. وی در ادامه ضمن گفتن این نکته که بازی توانسته در سایت اسلاید دی‌بی در بین ۵۰ بازی برتر سال ۲۰۱۵ قرار بگیرد، برخلاف دیگر بازی‌های ایرانی بسیار سخت و چالش برانگیز است.

از دیگر عوامل تیم سازنده بازی می‌توان به میثم خان‌کشلو، سرپرست بخش هنری و علیرضا صارمی، سرپرست بخش برنامه‌نویسی آن اشاره کرد.

با استناد به وب‌سایت سازنده بازی، بال‌های تاریک که اولین پروژه رسمی لکسیپ گیمز است، یک بازی معمایی ماجرایی خواهد بود که دارای داستانی قوی، گیم‌پلی‌ای مناسب و تصاویر هنری زیبا است که قصد دارد مخاطبان ایرانی را به بازی‌های بومی جذب کند.

تصاویری از محیط بازی

همچنین در وب‌سایت رسمی بازی، داستان بازی این‌گونه ذکر شده است:

داستان در سرمای زمستان و زیر بارش باران رخ می‌دهد. مدتی است پرونده مفقود شدن بازیگران سینما، با نام مستعار «سایه شب» ذهن پلیس و مردم را به خود مشغول کرده است . سروان  آرمان تیرداد یکی از بهترین نیروهای پلیس ، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده می‌گیرد .
همان شب سام حقیقی، یکی دیگر از بازیگران و سوپراستارهای سینما، به صورتی مرموز ربوده می‌شود و ذهن پلیس را بیش از پیش درگیر می‌کند .
سام پس از ربوده شدن متوجه می‌شود در تیمارستانی متروکه به نام بال‌های تاریک زندانی شده است و برای رهایی از این محیط تمام تلاش خود را می‌کند . اما با پیشروی در بال‌های تاریک پی به رازها و گذشته عجیب این مکان می‌برد .
سام حقیقی و سروان آرمان تیرداد هر دو، در دو مکان مختلف درگیر پرونده ای می‌شوند که به سال‌هایی دور بازمی‌گردد.

بال‌های تاریک برای سیستم عامل‌های ویندوز ، اندروید و iOS طراحی شده و در حال حاضر مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند و به زودی منتشر خواهد شد.

در انتها شما را به تماشای تریلر گیم‌پلی بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نظر شما درباره بازی بال‌های تاریک چیست؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده