نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تایید حضور مدز میکلسن و انتشار تصاویر جدید از فیلم Dr Strange

امروز وب‌سایت اینترتینمت ویکلی با انتشار ۶ تصویر جدید از فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange)، جدیدترین قهرمان مارول که قرار است به زودی برروی پرده نقره‌ای حضور پیدا کند، اعلام کرد که مدز میکلسن نقش منفی فیلم را بر عهده دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت اینترتینمت ویکلی که به صورت مجله نیز هر هفته منتشر می‌شود،‌ در جدیدترین شماره خود ۶ عکس جدید از فیلم مورد انتظار دکتر استرنج منتشر کرد. در این تصاویر منتشر شده ما می‌توانیم بندیکت کامبربچ (که ایفای نقش دکتر استرنج را بر عهده دارد) ببینیم. همچنین این وب‌سایت تعدادی عکس از تصاویر هنری فیلم نیز منتشر کرده که در زیر آنها را نیز می‌توانید ببینید. در میان این تصاویر ما می‌توانیم یک عکس از اتاق آثار (Chamber of Relics) و عکسی از دکتر استرنج در بیمارستان پس از تصادفش را مشاهده کنیم. یکی از این تصاویر منتشر شده، عکسی است از یک تصویر با حال و هوایی عجیب که می‌تواند به ما ایده‌ای از نحوه اجرای جلوه‌های ویژه در فیلم بدهد. Doctor Strange

Doctor Strange

بندیکت کامبربچ درباره این عکس‌ها گفت:

در این عکس‌ها من در حال اجرای جادو‌های مختلفی هستم. این کار، کار بسیار زیبا و پویایی است و مطمئن باشید هنگامی که بچه‌های پشت صحنه روی این صحنه‌ها کار کنند، آنها در محصول نهایی فوق‌العاده به نظر خواهند رسید. در فیلم دکتر استرنج اتفاقات دیوانه‌وار زیادی رخ خواهد داد. سقوط کردن، پرواز کردن، پریدن، مبارزه کردن، مشت زدن و مشت خوردن! دکتر استرنج واقعا یک فیلم خشن و پر از جست و خیز خواهد بود.

Dr Strange

اسکات دریکسون، کارگردان فیلم، درباره عکس منتشر شده از اتاق آثار گفت:

من واقعا از از شانسی که برای کارگردانی فیلم نصیبم شده، هم هیجان‌زده هستم و هم کمی هم وحشت‌زده. من هرروز منتظر هستم که کسی در اتاق من را بزند و به من بگوید که به علت اینکه فیلم بسیار عجیب است، ما نمی‌توانیم آن‌را بسازیم.

Doctor Strange

کوین فیگ، تهیه کننده فیلم، درباره عکس عجیبی که فضای روانگردانانه‌ای دارد اینگونه توضیح داد:

هنگامی که در اویل دهه ۶۰ این کمیک منتشر شد، بسیاری از مردم را با بحث گسترش ذهن و به طور کل بحث روانگردان آشنا کرد. من نمی‌دانم که آیا طراحان مارول در آن زمان عامدانه این کار را انجام دادند یا خیر اما چیزی که مشخص است این است که این کمیک، الهام بخش بسیاری از آزمایشاتی شد که در آن زمان برای گسترش ذهن در میان مردم رواج داشت. به همین دلیل ما می‌خواهیم که جلوه‌های ویژه فیلم‌مان چنین فضایی داشته باشد.

Doctor StrangeDoctor Strangeدر ادامه فیگ درباره انتخاب کامبربچ برای ایفای نقش دکتر استرنج در این فیلم گفت:

بندیکت، هنرپیشه‌ای بود که ما برای مدت‌ها وی را برای ایفای این نقش در نظر داشتیم. اما دقیقا او در همان زمان داشت هرروز محبوب‌تر می‌شد و به همین دلیل هرروز برنامه کاری‌اش شلوغ‌تر از روز قبل بود و حتی در مقطعی به نظر رسید که به علت شلوغ بودن بیش از حد برنامه کاری وی، این فیلم با هنرنمایی او هرگز ساخته نشود و به همین دلیل ما شروع به انتخاب بازیگر دیگری برای ایفای نقش کردیم اما در نهایت به خودمان گفتیم ما باید هر جوری که هست،‌ کاری کنیم که بتوانیم خود را با برنامه کاری بندیکت تطبیق بدهیم و در آخر توانستیم که این کار را انجام دهیم.

Mads-Mikkelsen Doctor Strange

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی در ادامه اخبار مربوط به این فیلم اعلام کرد که مدز میکلسن، هنرپیشه نقش دکتر هانیبال لکتر در سریال هانیبال، به صورت رسمی به جمع بازیگران این فیلم پیوسته و ایفای نقش شخصیت منفی فیلم دکتر استرنج را بر عهده دارد.

کوین فیگ،‌ که علاوه بر تهیه کنندگی فیلم، رئیس استودیوهای مارول هم است، درباره نقش میکلسن در فیلم اینگونه توضیح می‌دهد:

ما در این فیلم در حقیقت بیننده‌ها را به یک سفری درون جهان‌ها و بُعدهای دیگر می‌بریم و قصد داریم شگفتی‌هایی به تماشاگران نشان بدهیم که هم بسیار منحصر به فرد و هم بسیار جالب باشند. اما در این بین موارد بسیار ترسناکی هم در این بُعدهای دیگر وجود دارند. این وظیفه جادوگرانی مثل دکتر استرنج و شخصیت The Ancient One (که ایفای نقش این شخصیت بر عهده تیلدا سوینتون خواهد بود) است که انسانیت را از این خطرها نجات دهند.

در این میان شخصیت مدز جادوگری است که باور دارد The Ancient One فقط برای حفاظت از منبع قدرت خود می‌خواهد این تهدیدها را از بین ببرد و بشریت می‌تواند با استفاده از این موارد ترسناک که در بُعدهای دیگر وجود دارند،‌به پیشرفت دست پیدا کند.

با این حال فیگ و بروسارد، تهیه کننده اجرایی فیلم، نام شخصیتی که قرار است توسط میکلسن بازی شود را اعلام نکردند. بروسارد در این‌باره گفت؛

حدس‌های بسیار زیادی برای نام شخصیتی که قرار است مدز آن را ایفا کند زده می‌شود اما هنوز هیچ‌کس این نام را به درستی حدس نزده است. خیلی جالب خواهد شد اگر ما بتوانیم این مساله را تا زمان اکران فیلم پنهان نگه داریم.

علاوه بر کامبربچ، سوینتون و میکلسن، از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به چویتل اجیوفور در نقش بارون موردو، ریچل مک‌آدامز و مایکل استولبارگ اشاره کرد که هنوز نقش این دو بازیگر آخری در فیلم اعلام نشده است.

فیلم دکتر استرنج برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و دومین فیلمی از مارول است که بر خلاف سنت همیشگی این استودیو در زمانی غیر از تابستان اکران می‌شود.دکتر استرنج داستان زندگی‌ دکتر استفان استرنج که یک جراح مغز و اعصاب است را تعریف می‌کند که پس از یک تصادف شدید، دنیای جادوگری را کشف می‌کند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم دکتر استرنج، چندی پیش ویدیویی از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم در نپال منتشر شد که بندیکت کامبربچ را در نقش دکتر استرنج نشان می‌داد. چند روز بعد نیز ما توانستیم برای اولین بار عکس چویتل اجیوفور را در نقش بارون موردو ببینیم.

منبع: Entertainment Weekly

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده