نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

عملکرد غیر قابل‌قبول بازی Halo: Reach برروی کنسول ایکس‌باکس وان

اگرچه قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 در کنسول ایکس‌باکس وان ویژگی‌های مفید خود را دارد، اما تا رسیدن به آخرین حد کیفیت خود می‌بایست راهی طولانی را طی کند. درادامه با زومجی همراه باشید تا از عملکرد غیرقابل بازی Halo: Reach در این ایکس‌باکس وان برای شما بگوییم.

یکی از درخواست‌های مکرر کاربران کنسول ایکس‌باکس وان، اضافه‌شدن بازی Halo: Reach از طریق قابلیت Backwards Compatibility به این کنسول بود. اگرچه مایکروسافت به خواسته‌ی طرفداران عمل کرده، اما ظاهرا به بهترین شکل ممکن این کار را انجام نداده است.

براساس گزارشات منتشرشده، اکثر بازیکنانی که نسخه ایکس‌باکس وان Halo: Reach را تجربه کردند، خبر از «غیرقابل بازی‌بودن» این بازی را می‌دهند. ظاهرا مشکل اصلی بازی افت فریم بیش از حد آن است که این بازی را عملا غیر قابل‌بازی می‌کند.

برخلاف نسخه ایکس‌باکس وان، نسخه ایکس‌باکس 360 بازی Halo: Reach با نرخ‌فریم ثابت ۳۰ برروی این پلتفرم اجرا می‌شد. بنابراین افت‌فریم شدید بازی در یک کنسول قوی‌تر با نام ایکس‌باکس وان تقریبا اتفاق عجیب و غریبی به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌بر Halo: Reach، برخی دیگر از کاربران به مشکلات بازی Gears of War 3 در ایکس‌باکس وان اعتراض کرده‌اند. با این حال ظاهرا مشکلات قسمت سوم چرخ‌دنده‌های جنگ مانند بازی Halo: Reach شدید نیست.

متاسفانه کمپانی مایکروسافت هنوز هیچ بیانیه‌ای در رابطه با رفع این مشکلات و تایید آنها صادر نکرده است. با این حال لازم است بدانید فرایند شبیه‌سازی بازی‌های یک کنسول برروی یک کنسول دیگر کار بسیار سخت و مشکلی است. بنابراین مایکروسافت با انتشار بروزرسانی‌های جدید می‌تواند این مشکلات را رفع کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا در تجربه این بازی‌ها مانند کاربران دیگر به مشکل برخورد کرده‌اید؟

منبع: KotaKu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده