// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

استودیو پولی‌فونی دیجیتال تصاویر جدیدی از بازی Gran Turismo Sport منتشر کرد

اخیرا استودیو پولی‌فونی دیجیتال، سازنده Gran Turismo Sport تصاویری از این بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر کرده است. این تصاویر در طی مراسم سالانه کریسمس در دفتر ژاپن این استودیو منتشر شده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیش از این کوهی هیراته، ساتوشی موتویاما و ماساشی هوندا رانندگان سوپر جی‌تی نسخه با کیفیت این تصاویر را منتشر کرده بودند. بازی Gran Turismo Sport سیزدهمین نسخه ازسری بازی‌های Gran Turismo در نمایشگاه هفته گیم پاریس ۲۰۱۵ معرفی شد. با این‌حال این بازی هویتی مستقل داشته و جزء بازی‌های شماره‌دار این سری نیست.

بر طبق اخبار منتشر شده، Gran Turismo Sport دارای سه حالت "Campaign"، "Sports Mode" و "Arcade Mode" بوده و از هر دو حالت آنلاین و آفلاین بهره خواهد برد. این بازی متفاوت از قسمت‌های قبلی سری خواهد بود و محتوای بیشتری در  اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر پشتیبانی می‌کند و بر طبق برنامه‌ریزی نسخه بتا بازی در سه ماه اول یا دوم سال ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با Gran Turismo Sport می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده