نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

نسخه ایکس باکس وان Ark: Survival Evolved بازیکنان بیشتری نسبت به پی سی دارد

چندی وقت است که بازی‌سازان مختلف نسخه‌های در دست ساخت بازی خود را برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌کنند. یکی از این بازی‌ها که با استقبال خوبی نیز مواجه شده، ‌Ark: Survival Evolved است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید

نسخه در دست ساخت بازی Ark: Survival Evolved در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) و با قیمت ۳۵ دلار برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. حال، جسی رپشک، یکی از موسسین استودیو وایلدکارت که وظیفه ساخت بازی را برعهده دارد، اعلام کرده که بازیکنان نسخه ایکس‌باکس وان بازی نسبت به بازیکنان همین بازی در استیم، بسیار بیشتر هستند. نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم استیم است و به طور میانگین ۵۵ هزار گیمر به طور همزمان در حال تجربه بازی هستند.

البته اگر بخواهیم از نظر منطقی به قضیه نگاه کنیم، این مساله کاملا با عقل جور در می‌آید زیرا تعداد زیادی بازی‌های جهان‌آزاد در سبک بقا بر روی پلتفرم استیم وجود دارد اما تعداد بسیار کمی از این ژانر بازی بر روی کنسول‌ها وجود دارد. به تمام این موارد، وجود دایناسورها را هم در بازی اضافه کنید که به نظر می‌رسد وارد هر محصولی که می‌شوند، آن را هیجان‌انگیزتر می‌کنند!

نسخه نهایی بازی Ark: Survival Evolved قرار است در تابستان سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود و تا آن زمان رپشک قول داده که به طور مرتب و تقریبا هر دو هفته یک‌بار بازیکنان نسخه ایکس‌باکس وان بازی می‌توانند انتظار انتشار بروزرسانی‌هایی را داشته باشند:

ما با این بروزرسانی‌ها قصد داریم ویژگی‌های بسیار مورد انتظاری را مانند ویژگی اسپلیت اسکرین، قابلیت شخصی‌سازی کنترل‌های بازی، بهینه‌سازی‌هایی در رابط کاربری،‌ تغییرات کوچکی در حالات فعلی بازی، ایجاد تعادل در بازی و محتوای جدیدی را که برای رایانه‌های شخصی منتشر شده، برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی نیز عرضه کنیم.

در راستای دیگر اخبار مربوط به نسخه کنسول ایکس‌باکس وان بازی، چندی پیش اعلام شده بود که بازیکنان این نسخه اجازه میزبانی سرور اختصاصی را دارند.

نظر شما در این‌باره چیست؟‌ آیا شما نسخه در حال ساخت بازی را تجربه کرده‌اید؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده