نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۷

سونی بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی‌استیشن پلاس را اعلام کرد

با فرارسیدن سال نوی میلادی، کمپانی سونی سراغ چند بازی با حال و هوای کلاسیک رفته تا آن‌ها را به صورت رایگان در ماه ژانویه در اختیار کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس قرار دهد. با زومجی، جزییات خبر و اسامی این بازی‌ها همراه باشید.

دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا که عضو سرویس پلی‌استیشن پلاس سونی باشند، در ماه جاری به صورت رایگان به چند اثر جذاب کلاسیک دسترسی خواهند داشت. بر این اساس، بازی‌های Grim Fandango Remastered و Hardware Rivals برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. نسخه بازسازی شده Grim Fandango یاد‌آور یکی از خاطره‌انگیز‌ترین بازی‌های دوران طلایی ادونچر سازی کمپانی لوکاس آرتز است که نسخه اولیه آن در سال ۱۹۹۸ منتشر شده بود. حال استودیو دابل فاین این بازی را با جلوه‌های بصری و صوتی امروزی بازسازی کرده است که رایگان بودن این بازی، بهترین فرصت برای تجربه مجدد ماجراجویی‌های مَنی کالوِرا در دنیای مردگان است. Hardware Rivals هم اثر جدید سونی است که دنباله بازی با همین نام است که بر روی پلی‌استیشن 2 در دسترس بود و یکی از معدود نمونه‌های سبک ماشین‌های مبارزه‌ای است که سونی تصمیم گرفته آن را به صورت رایگان برای دارندگان پلی‌استیشن پلاس عرضه کند.

سونی در ماه ژانویه برای دارندگان کنسول خانگی نسل هفتمی خود هم دو بازی کلاسیک، ولی عالی را از محصولات کمپانی الکترونیک آرتز تدارک دیده است که Dragon Age: Origins و Medal of Honor: Warfighter هستند. اولی حتی با گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین آثار نقش‌آفرینی است که در زمان انتشار، روحی جدید در کالبد بازی‌های این سبک دمیده بود. نسخه Warfighter سری مدال افتخار هم شاید اثر چندان فوق‌العاده‌ای نباشد، ولی قطعا ارزش تجربه مجدد را به شکلی رایگان دارد.

همچنین دارندگان سرویس پلی‌استیشن پلاس در کنسول دستی ویتا هم می‌توانند در ماه ژانویه بازی‌های Legends of War: Patton و Nihilumbra را به صورت رایگان تجربه کنند که در این بین Nihilumbra که در سال ۲۰۱۲ و توسط استودیو اسپانیای بیوتی‌فان گیمز عرضه شده بود، یک اثر پلتفرمر مفرح و در عین حال چالش‌برانگیز است و Patton هم از معدود آثار سبک استراتژیک در کنسول دستی سونی است که در ماه ژانویه می‌توانید آن‌ها را به شکلی رایگان تجربه کنید.

نظرات خود را در مورد بازی‌های ماه ژانویه پلی‌استیشن پلاس با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PlayStation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده