// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

رونمایی از دو شخصیت جدید بازی Battleborn

تا انتشار بازی Battleborn  در تاریخ ۳ می۲۰۱۶ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) زمان زیادی باقی نمانده است و این بازی به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. امروز استودیو گیرباکس از دو قهرمان جدید رونمایی کرده است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو گیرباکس، سازنده بازی بتل‌بورن، امروز از دو شخصیت جدید بازی رونمایی کرد. این دو شخصیت که با نام‌های گالت و دیاند شناخته می‌شوند، از قهرمانان اصلی و مهم در بازی Battleborn هستند. در ابتدا به معرفی گالت -عضو کهنه‌کار حزب پیس‌کیپر می‌پردازیم. در بین ۲۵ قهرمان بتل‌بورن، ترور گالت اولین آن‌ها است. زمانی که ستاره‌ها به تاریکی می‌گرویدند و جهان بدست نیروی شر ناشناسی در حال نابودی بود، گالت به عنوان یک پیس‌کیپر، سرباز کهنه‌کار و تنها فرد مناسب، اولین کسی بود که به جنگ و مقابله پرداخت. گالت در قلب همگان جای داشت و او را فردی مورد احترام و پرافتخار می‌دانستند. گالت در درجه اول یک انسان خوب و رهبری بی‌مانند بود.

گالت - عضو کهنه‌کار حزب پیس‌کیپر

battleborn ghalt (3) گالت از اعضای حزب پیس‌کیپر و موسس بتل‌بورن
گالت بر این عقیده است که همگان باید با هم زندگی کنند در غیر این‌صورت در تنهایی خواهند مرد

با شروع بلیعدن ستاره توسط نیروی تاریکی در داستان Battleborn، گالت برای نبرد برمی‌خیزد. تنها یک ستاره باقی مانده و هیچ جناحی حاضر به تلاش و مقابله نیست. برعکس دیگران، گالت بر این عقیده است که همگان باید با هم زندگی کنند در غیر این‌صورت در تنهایی خواهند مرد. بنابراین گالت  پیامی را به تمام هم‌رزمان و دشمنانی که سال‌ها در کنار یا برعلیه آن‌ها جنگیده ارسال و برای تشکیل بتل بورن متحد می‌کند. او نماد حقیقی یک مبارز قهرمان و یکی از ستون‌های اصلی داستان Battleborn است.

گالت در کنار هم‌رزمانش در بتل‌بورن
گالت در استفاده از شات‌گان، قلاب و تله مهارت دارد

در گیم‌پلی این شخصیت استفاده ازشات‌گان‌های قدرتمند، قلاب و تله مشخص است. در حالت پیش‌فرض، تله‌های گالت برای دو ثانیه دشمنان به دام افتاده را گرفتار می‌کند. به مانند اکثر شخصیت‌های Battleborn، می‌توانید این توانایی گالت را از طریق «مارپیچ مهارت» تقویت و بهبود ببخشید. از جمله ارتقاهای این توانایی می‌توان به صدمه بیشتر، نامرئی شدن یا اضافه شدن سلاح کوچک برای شلیک به دشمنان اشاره کرد. علاوه بر تله، گالت می‌تواند قلاب شلیک کند و با استفاده از آن دشمنان را به سمت خود بکشد. برای مثال، می‌توانید تله بگذارید، با قلاب دشمن را به سمت تله کشیده و با شات‌گان او را از بین ببرید. برای نابودی دشمنان سرسخت‌تر، گالت می‌تواند شات‌گان دوم خود را بیرون آورده و در مدت زمان محدود دوبرابر بیشتر به دشمنان صدمه بزند.

سلاح: شات‌گان / هفت تیر UPR M8-R

شات‌گان سفارشی گالت در برد کوتاه صدمه بسیار زیادی وارد می‌کند، اما در فواصل بیشتر عملکرد ضعیف‌تری ارائه می‌دهد. با نگه‌داشتن کلید LT یا L2 در نسخه‌های کنسولی، شلیک دقیق‌تری خواهید داشت.

قدرت ویژه: گلوله‌های تاکتیکی

چهار گلوله آخر شات‌گان هفت تیر گالت ۲۵ درصد صدمه بیشتری وارد می‌کنند.

مهارت اول: قلاب

شلیک یک قلاب که دشمنان را به سمت گالت می‌کشد.

مهارت دوم: تله‌‌گذاری

می‌توانید در مکان موردنظر تله گذاشته و دشمنان نزدیک را دو ثانیه گرفتار کنید که این تله پس از انفجار ۱۳۳ واحد صدمه وارد می‌کند. حداکثر ۲ تله می‌توانید بگذارید.

حالت آلتیمیت: دو سلاح

برای مدت ۱۰ ثانیه گالت شات‌گان دوم را بدست می‌گیرد و دو برابر بیشتر صدمه می‌زند.

دیاند - جاسوس حزب امپراتوری جنریت

battleborn deande (2) دیاند - جاسوس حزب امپراتوری جنریت

در ادامه به معرفی دیاند، دومین قهرمان جدید می‌پردازیم. امپراطوری جنریت ۲۰ هزار سال قدمت دارد و دیاند بیش از یک هزار سال از عمر خود را برای این حزب جاسوسی کرده است. جنریت به راز جاودانگی پی برده بود، اما همگان به این فرآیند گران‌قیمت دسترسی نداشتند. با این‌حال تعدادی از رهبران و چهره‌های کلیدی این حزب جاودانه‌اند. امکان کشتن آن‌ها وجود دارد اما به مرگ طبیعی نخواهند مرد.

زمانی در داستان Battleborn، لرد فرمانده لوتار رنداین، جنگ‌سالار جنریت (احتمالا او را از تریلر  به یاد دارید) کودتایی را آغاز کرد و با هدف ملحق شدن به نیروهای شر، ملکه را سرنگون کرد. دیاند مجبور بود با سیاست و به دقت نقش خود را این جریان ایفا کند. نقش دیاند نزدیک بودن به رنداین و کارشکنی در برنامه‌های او بود. با شروع داستان Battleborn، دیاند از رنداین و امپراتوری جنریت جدا شده و در کنار گالت به عضویت بتل‌بورن درمی‌آید.

در گیم‌پلی دیاند، مخفی‌کاری و فریب به خوبی مشهود است. او یک مهاجم و قاتلی حرفه‌ای است که برای تکه تکه کردن و کشتن دشمنان خود از بادبزنی با تیغه‌های آهنی استفاده می‌کند. همچنین دیاند می‌تواند یک کلون که دارای هوش مصنوعی است از خود بسازد. کارهای بیشتری از ایستادن یا حرکت مستقیم از این کلون برمی‌آید. بر طبق اعلام گیرباکس، کلون دیاند حمله و دفاع می‌کند و به مانند شخصیت اصلی عمل خواهد کرد. پس از ایجاد کلون، دیاند به حالت مخفی‌کاری رفته و بدون دیده شدن قادر به حرکت است.

دیاند یک مهاجم و قاتلی حرفه‌ای است که برای تکه تکه کردن و کشتن دشمنان خود از بادبزن با تیغه‌های آهنی استفاده می‌کند

در هنگام نامرئی بودن، دیاند می‌تواند پس از یک شیرجه کوتاه صدمه بزرگی وارد کند. در این حالت ضربات دشمنان تضعیف می‌شوند. می‌توانید توانایی حمله از پشت را از طریق «مارپیچ مهارت» دیاند بهبود ببخشید و در صورت حمله موفقیت، صدمه بیشتری وارد کنید. در آخر، حالت آلتیمیت به دیاند اجازه می‌دهد که بپرد و در حالت پیش‌فرض ۱۰ ضربه وارد کند. همچنین مدت کوتاهی دشمنان گیج شوند. هر دشمنی که در محدوده هدف او در زمان حمله قرار بگیرد، صدمه می‌بیند. اما اگر تنها یک دشمن وجود داشته باشد، تمام ضربه‌ها به او وارد می‌شوند و صدمه بسیار زیادی به آن دشمن وارد خواهد شد.

سلاح: بادبزن جنگی تسوریم

حمله اولیه دیاند به صورت ضربات سریع با بادبزن بوده و حمله دوم او پرتاب بادبزن به سمت دشمن به منظور صدمه زدن به دشمنان در فواصل دورتر است.

قدرت ویژه: عنصر غافلگیری

سه ثانیه پس از بیرون آمدن از حالت پنهان و مخفی، تمام توانایی‌ها و ضربات دیاند ۲۵ درصد صدمه بیشتری وارد می‌کنند.

توانایی اول: همزاد سازی

در این حالت دیاند مخفی شده و یک کلون (۲۰ درصد سلامتی، ۲۵ درصد صدمه) برای مبارزه به جای او به مدت هشت ثانیه ایجاد می‌کند. در صورت مرگ یا انقضای عمر هشت ثانیه‌ای، این کلون منفجر شده و ۲۰ درصد صدمه می‌زند.

توانایی دوم: شیرجه

با استفاده از این توانایی دیاند به سمت جلو شیرجه زده و پس از وارد کردن ۲۰۰ صدمه، دشمنان را به عقب می‌راند. در این حالت ضربات دشمنان تضعیف شده و ۳۰ درصد صدمه حملات آن‌ها کاهش می‌یابد.

حالت آلتیمیت: طوفان ناگهانی

در این حالت دیاند به دشمنان پیش‌روی خود ۱۰ ضربه ناگهانی و طوفانی وارد می‌کند. دشمنان گیج شده و با هر ضربه ۵۰ صدمه دریافت می‌کنند.

رندی ورنل، کارگردان هنری Battleborn در مورد نحوه آزاد کردن شخصیت‌ها چنین گفته است:

در نسخه کامل بازی هفت شخصیت قابل انتخاب خواهند بود و با پیشرفت در بازی و انجام چالش‌های مختلف، شخصیت‌های دیگر نیز در دسترس شما قرار می‌گیرند. به دلیل اهمیت گالت و دیاند در داستان بازی، این دو شخصیت دیرتر از دیگر شخصیت‌ها آزاد می‌شوند. ما می‌خواهیم که در ابتدا با این دو شخصیت در داستان تعامل داشته باشید و سپس آن‌ها را آزاد و مال خود کنید. این دو شخصیت اهمیت بسیار زیادی در داستان دارند.

بازی Battleborn جدیدترین ساخته استودیو گیرباکس، خالق سری Borderlands است که در سبک تیراندازی اول شخص و در تاریخ ۳ می ۲۰۱۶ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴) بر روی سه پلتفرم ویندوز، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده