نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

ناشر بازی Ninja Gaiden: دستگاه Nintendo NX یک کنسول خانگی خواهد بود

مدیر‌عامل کمپانی کوئی تِکمو اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده و طی آن اعلام کرده است که کنسول جدید Nintendo NX یک کنسول خانگی خواهد بود. وی همچنین توضیحاتی هم در مورد بازار کنسول‌های خانگی در کشور ژاپن ارائه کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یوئیچی اریکاوا، مدیر‌عامل و رییس کمپانی کوئی تِکمو،‌ اخیرا مصاحبه‌ای با سایت فور گیمر در مورد بازار کنسول‌های خانگی در کشور ژاپن داشته و زمانی که مصاحبه‌کننده از وی پرسیده چرا مردم ژاپن علاقه کمی به خرید کنسول‌های خانگی دارند؛ با پاسخ زیر مواجه شده است:

من اعتقاد دارم که این وضعیت به زودی بهتر خواهد شد. کنسول پلی‌استیشن 4 سونی اخیرا از مرز فروش ۲ میلیون نسخه در کشور ژاپن عبور کرده است و در نقطه‌ای دیگر نینتندو کنسول خانگی جدید Nintendo NX را روانه بازار خواهد کرد که به احتمال زیاد همانند اکثر محصولات پیشین این کمپانی در ژاپن محبوب خواهد شد. همچنین نینتندو برنامه‌های زیادی برای این کنسول دارد.

با استناد به صبحت‌های اریکاوا،‌‌ کنسول جدید و مرموز نینتندو که فعلا اطلاعاتی از چگونگی آن منتشر نشده است، یک کنسول خانگی خواهد بود و قرار نیست ادامه دهنده راه کنسول دستی 3DS این کمپانی باشد.

جالب است بدانید که بازار کنسول‌های خانگی ژاپن در نسل هشتم تعریف زیادی نداشته و کنسول‌های خانگی فروش بسیار کم‌تری را در این کشور تجربه می‌کنند. این اتفاق در حالی رخ داده است که بازار جهانی کنسول‌های خانگی در شرایطی عالی است و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بسیار سریع‌تر از کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 فروخته می‌شوند. البته این مسئله در مورد Wii U صادق نیست و این کنسول عملکردی ضعیف را در مقایسه با Wii تجربه می‌کنند که نینتندو امیدوار است با عرضه Nintendo NX این افت فروش را جبران کند.

منبع: Attack of the Fanboy

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده