نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

جورج لوکاس: من امتیاز مجموعه جنگ ستارگان را به «برده داران سفید» فروختم!

جورج لوکاس،‌ خالق مجموعه جنگ ستارگان که چند سال پیش کل حقوق این مجموعه را به دیزنی فروخت، امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که صاحبان جدید این مجموعه در دیزنی مانند «برده‌داران سفید» هستند! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جورج لوکاس، خالق و صاحب‌ امتیاز پیشین مجموعه جنگ ستارگان، که در سال ۲۰۱۲ تمام امتیاز این مجموعه را با مبلغ ۴ میلیارد دلار به کمپانی دیزنی فروخت، در مصاحبه‌ای که اخیرا با برنامه چارلی رز انجام داده، در هنگامی که در حال صحبت از سختی فروش این مجموعه بود، به صاحبان جدید جنگ ستارگان لقب برده‌داران سفید را داد:

تمام این مجموعه و شخصیت‌های آن مانند بچه‌های من هستند. من عاشق آنها هستم، آنها را ساختم و به شدت از لحاظ احساسی به آنها وابسته هستم و من این مجموعه را به برده‌داران سفیدی فروختم که کارشان خرید این‌گونه مجموعه‌ها است.

وی سریعا پس از گفتن این جمله به این موضوع پی برد که مثال اشتباهی زده است و با خندیدن سعی کرد که به اشتباه خود اعتراف کند.

همچنین وی در ادامه این مصاحبه درباره صحبت‌هایی که در ماه نوامبر درباره اینکه او هیچ ملاقاتی با سران دیزنی برای ساخت فیلم جدید نداشته است، حرف زد و گفت که او می‌خواسته به آنها کمک کند که بتوانند فیلمی برای طرفداران بسازند:

اگر من می‌خواستم نظرات خود را بدهم، به غیر از مشکل هیچ چیز دیگری درست نمی‌کردم چون سران دیزنی هیچ‌کدام از کارهایی که من می‌خواستم را انجام نمی‌دادند و من دیگر قدرت این را ندارم که نظر خود را تحمیل کنم و اگر می‌خواستم به دادن نظراتم ادامه دهم، همه چیز را خراب می‌کردم و به همین دلیل من به آنها گفتم من راه خودم را می‌روم و شما نیز راه خود را بروید.

با تمام این تفاسیر و صحبت‌های لوکاس درباره صاحبان جدید این مجموعه، به نظر می‌رسد که دیزنی به خوبی توانسته نظر طرفداران را جلب کند و با ساخت فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد، به نحو بسیار شایسته‌ای توانسته یک محصول درخور نام این مجموعه بسازد. این مساله با نگاه کردن به آمار فروش بسیار بیش از انتظار فیلم کاملا مشهود است. Star Wars: The Force Awakens که از تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) اکران خود را آغاز کرده، تا به حال توانسته رکوردهای بسیار زیادی را به نام خود ثبت کند. این فیلم توانست در مدت زمان ۱۲ روز، به فروشی بیش از یک میلیارد دلار برسد و دیروز نیز اعلام شد که توانسته فیلم ارباب حلقه‌ها را از لحاظ فروش نیز کنار بزند.

نظر شما درباره صحبت‌های جورج لوکاس چیست؟‌ آیا به نظر شما وی در جایگاهی هست که بتواند این‌گونه درباره این مجموعه و صاحبان جدیدش نظر بدهد؟

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده