نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: احتمال حضور یک شخصیت اصلی معاصر در نسخه‌های بعدی Assassin's Creed

پس از اتفاقاتی که برای شخصیت دزموند مایلز در نسخه سوم Assassin's Creed رخ داد، شاهد شخصیت اصلی معاصر دیگری در بازی‌های آتی این سری نبودیم.

ولی حال شواهد نشان می‌دهند که احتمالا یوبی‌سافت مجددا به سراغ چنین شخصیتی خواهد رفت. با زومجی همراه باشید.

از بازی Assassin's Creed III به بعد و در نسخه‌های Black Flag, Rogue، Unity و در نهایت Syndicate سری بازی‌های اساسین کرید، یوبی‌سافت سعی کرده تا از گیمر به عنوان قهرمان نسل معاصر در بازی استفاده کند و شما، به عنوان یک فرد تازه‌کار، باید با استفاده از دستگاه‌های آبسترگو (که مربوط به گروه تمپلار‌ها است)، به خاطرات اجداد اساسین‌ها در بازه‌های مختلف تاریخی نفوذ کنید و به کسب اطلاعات در مورد آن‌ها بپردازید (به همین دلیل هم قسمت‌های زمان حال بازی از زاویه دید اول شخص روایت می‌شوند).

این قضیه در مقایسه با نسخه‌های پیشین که داستانی مجزا به محوریت شخصیت دزموند را در زمان حال هم روایت می‌کرد، جذابیت بیش‌تری به بازی داده و دیگر مجبور به تحمل داستان کسل کننده دزموند نیستیم. با این حال به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت قصد دارد تا در نسخه‌های آتی بازی، مجددا به سراغ شخصیتی مثل دزموند برود و شواهدی در این مورد در بسته‌الحاقی Jack the Ripper نسخه Syndicate قرار داده است. در این DLC، شش فایل اطلاعاتی در مورد برنامه‌های آینده انجمن اساسین‌ها گنجانده شده که توضیح می‌دهند این انجمن دیگر تمایلی به استفاده از افراد تازه‌کار برای بررسی خاطرات اجداد خود ندارد. در سومین قسمت از فایل‌های اطلاعاتی مذکور، یکی از مسئولین ارشد انجمن اساسین‌ها اعلام کرده است:

به نظر من استفاده از افراد تازه‌کار برای ادامه آزمایش‌ها کار خطرناکی است. چرا که این افراد تمرینات ویژه اساسین‌ها را پشت سر نگذاشته‌اند و فقط افراد عادی هستند که پس از اتصال به دستگاه‌ها، به زمان گذشته و دنیای مربوط به اساسین‌ها منتقل می‌شوند.

در فایل پنجم هم یکی دیگر از مسئولین این موسسه حرف‌های این فرد را تایید می‌کنند. در نهایت بیشاپ، رییس این موسسه، اعلام کرده که به زودی استفاده از افراد تازه‌کار را متوقف خواهد کرد و در اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از این افراد، اعلام کرده است:

از تمامی افرادی که تا امروز در تحقیقات ما بر روی تاریخچه اساسین‌ها حضور داشتند تشکر می‌کنیم. ولی برای حفظ سلامتی خودتان، تا آینده‌ای دور تمام پروژه‌های این‌چنینی متوقف می‌شوند. ولی نبردی که ما در طی تاریخ [با تمپلار‌ها] داشتیم تمام نشده و به همین دلیل هم شاید زمانی مجددا از حضور شما استفاده کنیم.

برای آشنایی بیش‌تر با فایل‌های اطلاعاتی مذکور، می‌توانید ویدیو زیر را تماشا کنید:

همچنین علاوه بر این فایل‌ها، یوبی‌سافت هم چندی پیش فعالیت سایت Initiates را متوقف کرد. این سایت به طرفداران سری بازی‌های اساسین کرید اجازه می‌داد که فعالیت‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به نوعی آن‌ها را در نقش همان افراد تازه‌کاری قرار می‌داد که در تحقیقات مرتبط با اساسین‌ها شرکت می‌کنند. تمام این شواهد دست به دست هم می‌دهند تا احتمال حضور یک شخصیت اصلی معاصر دیگر در نسخه‌های آینده این سری قوت بگیرد. شخصیتی که یک فرد تازه‌کار نخواهد بود و تمرینات مخصوصی را برای تبدیل شدن به یک اساسین پشت سر گذاشته است.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظرتان نسخه‌هایی که شخصیت دزموند در آن‌ها حضور داشت جذاب‌تر است یا نسخه‌های بعدی بازی؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده