نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

حالت‌های آنلاین بازی SW: Battlefront در آینده نزدیک به شکل آفلاین قابل بازی خواهند بود

پس از عرضه بازی Star Wars Battlefront، اکثر طرفداران این اثر از نبود بخش‌های آفلاین کافی شکایت کردند و حال به نظر می‌رسد که سازندگان قصد دارند در پاسخ به این اعتراض‌ها، بخش‌های آنلاین را در آینده نزدیک به شکل آفلاین هم قابل بازی کنند. با زومجی همراه باشید.

بازی Star Wars Battlefront یکی از بهترین تجربه‌های چند‌نفره سال ۲۰۱۵ بود که به دلیل هیجان بسیار زیاد بخش آنلاین و صد البته گرافیک فوق‌العاده خود مورد توجه گیمر‌ها، منتقدین و علی‌الخصوص طرفداران سری استار وارز قرار گرفت. با این حال نقطه ضعف اصلی بازی به کمبود امکانات بخش آفلاین مربوط می‌شد که نه‌تنها شاهد بخش‌های بسیار کمی بودیم، بلکه بخش‌های موجود هم جذابیت و عمق چندانی نداشتند. به همین دلیل طرفداران در طی این مدت از سازندگان بازی در استودیو دایس درخواست می‌کردند که محتویات آفلاین جدیدی به بازی اضافه کند.

حال به نظر می‌رسد که دایس قصد دارد تا در پاسخ به اعتراضات طرفداران، بخش‌های آنلاین بازی را به شکلی آفلاین هم قابل بازی کند. این خبر را ابتدا یکی از علاقه‌مندان بازی در انجمن رسمی Star Wars Battlefront اعلام کرده است. وی اخیرا در مورد اضافه شدن محتویات آفلاین به این اثر به الکترونیک آرتز ایمیل زده است و این شرکت هم در پاسخ اعلام کرده که سازندگان بازی در استودیو دایس قصد دارند در آینده‌ای نزدیک چنین محتویاتی را به بازی اضافه کنند.

البته الکترونیک آرتز فعلا تاریخ دقیق عرضه محتویات آفلاین بیش‌تر را برای بازی مشخص نکرده است و فقط ساخته شدن آن را تایید کرده است.

بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۲۶ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد و در بررسی زومجی هم توانست نمره خوب ۸ را دریافت کند. نادر امرایی در نقد خود این بازی را به شکل زیر توصیف کرد:

بازی Star Wars Battlefront بدون شک برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌هایی می‌شود که از روی این مجموعه ساخته شده است. استودیو دایس باز هم مهارت و تبحر خود را در ساخت یک بازی شوتر آنلاین نشان داد. وجود حالت‌های آنلاین مختلف و داشتن محتویات متنوع در این بخش‌ها هنر دایس را در خلق بازی‌های شوتر آنلاین نشان می‌دهد. البته بازی از برخی مشکلات جزئی مثل نبود بخش داستانی رنج می‌برد.
اگر از طرفداران استار وارز هستید در خرید بازی هیچ شکی به خود را ندهید. اگر هم فقط به دنبال یک بازی تیراندازی آنلاین هیجان‌انگیز هستید، مطمئن باشید Star Wars Battlefront انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

به‌علاوه پس از انتشار فیلم Star Wars: The Force Awakens، طرفداران سری استار وارز انتظار داشتند که محتویاتی با حال و هوای این فیلم به اضافه شود. ولی دایس اخیرا اعلام کرد که قصد انجام چنین کاری را ندارند و محتویات بازی Star Wars Battlefront فقط حول محور سه‌گانه اصلی این سری خواهند بود.

به نظر شما اضافه شدن محتویات آنلاین بازی به شکل آفلاین تا چه حد می‌تواند به جذابیت این اثر کمک کند؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده