نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: ماد بخش چند نفره در دست ساخت Just Cause 3

تعدادی از طرفداران بازی Just Cause 3 در حال ساخت ماد بخش چند نفره‌ای برای این بازی هستند. تیم سازنده ماد، تریلری از آن را منتشر کرده است که در حال حاضر مراحل اولیه ساخت خود را طی می‌کند. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

زمانی که بازی Just Cause 2 منتشر شد، تعدادی از طرفداران نسخه رایانه‌های شخصی بازی، مادی ساختند که بخش چند نفره را به بازی اضافه می‌کرد. این ماد با استقبال بسیار زیاد طرفداران روبه‌رو شد و حتی آوالانچ، سازنده بازی، نیز به نوعی آن را تایید کرد. پس از این موفقیت،‌ همگان فکر می‌کردند که قسمت سوم این بازی قرار است با بخش چند نفره منتشر شود. حتی در سال ۲۰۱۴ نیز، کریستوفر سندبرگ، یکی از موسسین این استودیو، اعلام کرده بود که امکان دارد آنها برروی بخش چند نفره برای Just Cause 3 کار کنند و افزوده بود که آنها به هیچ‌وجه از طرفداران انتظار ندارند که برای قسمت سوم این بازی نیز چنین مادی بسازند.

امروز، تیمی که وظیفه ساخت ماد بخش چند نفره را برای Just Cause 2 برعهده داشت،‌ با انتشار تریلری اعلام کرد که در حال ساخت مادی مشابه برای قسمت سوم بازی است. با این حال هنوز اطلاعات زیادی از این ماد در دسترس نیست اما تیم سازنده اعلام کرده که به صورت مرتب طرفداران را از پیشرفت پروژه آگاه خواهد کرد. همچنین هنوز مشخص نیست که آوالانچ مانند ماد بخش چند نفره Just Cause 2 از این ماد هم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. تنها نکته‌ای که شاید خبر بدی برای طرفداران باشد، این است که ماد بخش چند نفره Just Cause 2 تقریبا دو سال پس از عرضه بازی، منتشر شد و یک سال دیگر نیز طول کشید تا برروی استیم قرار بگیرد. از طرف دیگر، بازی Just Cause 3 تنها یک ماه است که منتشر شده و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که موضع آوالانچ در باره این ماد چیست و آیا آنها به صورت رسمی قصد دارند برای بازی بخش چند نفره منتشر کند؟ به هر حال زمان به تمامی این سوالات پاسخ می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید در زیر تریلر منتشر شده از این ماد را تماشا کنید:

بازی Just Cause 3 در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن نمره متوسط رو به خوب ۷.۵ را دادیم. محسن وزیری در نقد خود از بازی گفت:

اگر مشکل‌پسند نیستید و فقط دنبال یک تجربه‌ی سرراستِ سرگرم‌کننده هستید، Just Cause 3 برای شما است. بازی نه خودش را درگیر پیچ و خم‌های داستانی می‌کند و نه حتی چالش خاصی روبه‌روی مخاطبش می‌گذارد. فقط می‌خواهد چندین ساعت در نقشه‌ی زیبای بی‌کرانش پرواز کنید و هرچیز منفجر‌شونده‌ای را منفجر کنید. سیستم قلاب‌بازی‌اش هم یک بازی فکری عالی برای ذهن‌های خلاقی است که می‌توانند با ایده‌های جذاب خود کارهای بسیار جالبی کنند. یک بازی مهیج، خنده‌دار و بی شیله پیله که فقط می‌خواهد «باحال» باشد.

نظر شما درباره ماد بخش چند نفره بازی چیست؟

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده