نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

داستان فیلم Alien: Covenant ده سال پس از اتفاقات فیلم Prometheus جریان دارد

بر اساس اطلاعاتی که یکی از عوامل فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر کرده است، داستان این فیلم ۱۰ سال بعد از وقایع رخ داده در فیلم پرومته (Prometheus) روایت می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

جانتی یاتس، طراح لباس‌ فیلم Alien: Covenant، اخیرا مصاحبه‌ای با سایت کولایدر انجام داده و اعلام کرده است که داستان این فیلم ۱۰ سال پس از وقایع فیلم Prometheus روایت خواهد شد. این مسئله باعث می‌شود که داستان فیلم در سال ۲۱۰۳ و تقریبا یک قرن پیش از وقایع نسخه اصلی فیلم Alien جریان داشته باشد.

یاتس که چندی پیش هم طراحی لباس‌ فیلم موفق مریخی (The Martian) را بر عهده داشت، همچنین اعلام کرده که شخصیت دیوید (که در فیلم Prometheus مایکل فاسبندر نقش آن را بازی می‌کرد)، در Covenant هم به نوعی حضور خواهد داشت و احتمالا وی را در لباس فضایی مخصوص خود خواهیم دید.

همچنین این اختلاف زمانی ۱۰ ساله، احتمالا باعث می‌شود تا از سرنوشت شخصیت دکتر شاو (که در پرومته نومی رپیس نقش وی را ایفا می‌کرد) مطلع شویم.

فیلم Alien: Covenant به کارگردانی ریدلی اسکات ساخته خواهد شد که البته در ابتدا نام فیلم Alien: Paradise Lost بود. فیلم‌برداری این اثر در سال جاری آغاز خواهد شد و فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ مهر ۹۶ اکران شود. از بازیگران فیلم، هما‌ن‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، حضور مایکل فاسبندر در نقش دیوید  تایید شده است و چندی پیش هم اعلام شد که کترین واترسون به جمع بازیگران این اثر پیوسته است. به‌علاوه بلافاصله پس از اتمام کار این فیلم، ساخت قسمت پنجم از سری Alien هم به کارگردانی نیل بلوم‌کمپ آغاز خواهد شد که این فیلم هم احتمالا در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده