نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تماشا کنید: بازی موبایل ایرانی «جدول چَکاد» در سبک جدول و سودوکو منتشر شد

استودیو تازه تاسیس هفت سنگ بازی جدیدی را برای گوشی‌های اندرویدی با نام جدول چکاد عرضه کرده که در سبک حل جدول بوده و شامل دو نوع جدول شرح در متن و سودوکو است. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر این بازی ایرانی همراه باشید.

رشد و محبوبیت روز‌افزون بازی‌های موبایل، زمینه را برای بازیسازان تازه‌کار فراهم کرده تا آثار اول خود را ابتدا بر روی این پلفترم عرضه کنند. استودیو هفت‌سنگ هم که متشکل از تعدادی فارغ‌التحصیل رشته بازی‌های رایانه‌ای است و در شهریور ماه سال ۹۴ تاسیس شده است، تصمیم گرفته تا اولین پروژه خود را با نام «جدول چکاد» برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کند.

این بازی یک اثر رایگان است که هم اکنون بر روی کافه بازار عرضه شده است. گیم‌پلی بازی در مورد حل جدول‌های مختلف است و جدول‌های موجود در این اثر توسط افراد متخصص در این زمینه طراحی شده‌اند. نکته جالب در مورد «جدول چکاد»، وجود دو سرگرمی جدول شرح در متن و جدول سودکو در یک بازی است که تنوع زیادی به آن می‌بخشد. جداول بازی در سه سایز مختلف هستند و سازندگان وعده داده‌اند که هر‌هفته ۱۵ جدول جدید را نیز به صورت رایگان به آن‌ها اضافه کنند. نحوه حل این جدول‌ها هم بسیار ساده است و باید حروف پخش شده در سطح جدول را در جای صحیح قرار دهید تا واژه مناسب هر سوال ساخته شود.

به‌علاوه ۴۰۰ جدول سودوکو هم در سه درجه سختی در بازی تعبیه شده است و افراد تازه‌کار هم می‌توانند چگونگی حل این جدول‌ها را از طریق راهنماهای متنی و بصری بازی یاد بگیرند. لازم به ذکر است که به‌روزرسانی‌های این بازی از طریق خود اثر دانلود می‌شوند و نیازی به دانلود مجدد کل آن برای به‌دست آوردن جدول‌های جدید نیست.

تیم سازنده این اثر همچنین یک بازی دیگر هم با نام «مرزبان» در دست ساخت دارد که در سبک شوتر اول شخص بوده و ابتدا برای اندروید و سپس برای iOS عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلری از بازی جدول چکاد تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده