نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی The Witness محیط‌های زیبا این اثر را نشان می‌دهد

بدون شک بازی The Witness که توسط سازندگان اثر به‌یاد‌ماندی Braid در دست ساخت است، یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است. حال سازندگان تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده‌اند که طراحی‌های هنری زیبا و موسیقی بسیار لذت‌بخش بازی را نشان می‌دهد.

جاناتان بلو، با ساخت بازی Braid در سال ۲۰۰۸ معنی تازه‌ای به طراحی هنری بازی‌های سبک پلتفرمر داد. این اثر همچنین از موسیقی‌های خاص و آرامش‌بخشی نیز استفاده می‌کرد که کاملا مطابق با حال و هوای بازی بودند. حال به نظر می‌رسد که این بازیساز قصد دارد تا این المان‌های موفق را به اثر جدید خود نیز اضافه کند که با نام The Witness در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶ (۶ بهمن ۹۴) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این بازی معمایی در دل یک جزیره جریان خواهد داشت که حتی به معنای واقعی کلمه، یک پرنده هم در آن پر نمی‌زند! به همین دلیل هم سازندگان بازی در استودیو تِکلا، به جای استفاده از موسیقی‌های مختلف، قطعاتی صوتی با استفاده از اصوات محیطی مثل صدای آب و باد ساخته‌اند که حس و حال متفاوتی به بازی می‌دهد.. همچنین طراحی‌های هنری رنگارنگ بازی هم به خوبی هماهنگ با این اصوات پخش شده عمل می‌کنند و امید می‌رود که شاهد یک تجربه صوتی و بصری متفاوت و منحصر‌به‌فرد در این بازی باشیم. برای درک بهتر این مسئله، می‌توانید تریلر زیر را از این بازی تماشا کنید:

البته در کنار تمام ویژگی‌های صوتی و بصری بازی، The Witness از یک گیم‌پلی سخت هم بهره خواهد برد و سازندگان چندی پیش اعلام کردند که برای حل کردن تمام معما‌ها و پازل‌های بازی، به بیش از ۷۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. همچنین بر اساس اعلام جاناتان بلو، تنها ۱ درصد از گیمر‌ها قادر خواهند بود تمامی معماهای دشوار بازی را حل کنند!

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده