نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

حضور شخصیت «تاسک» در فصل سوم بازی Killer Instinct تایید شد

مایکروسافت اخیرا برنامه‌ای را راجع به فصل سوم بازی مبارزه‌ای Killer Instinct به صورت زنده از توییچ پخش کرد که در طی آن حضور شخصیت «تاسک» در بازی تایید شد. در طی این برنامه همچنین اطلاعت جدید دیگری نیز در مورد بازی اعلام شده که می‌توانید جزییات آن را در زومجی بخوانید.

آدام ایسگرین، مدیر استودیو‌های بازی‌سازی مایکروسافت، اخیرا در برنامه‌ای زنده که از طریق سرویس توییچ پخش می‌شد، توضیحات جدیدی در مورد فصل سوم بازی Killer Instincts ارائه کرده است. بر این اساس در هنگام عرضه این اثر، شخصیت‌های تاسک و کیم‌وو به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در دسترس خواهند بود. همچنین هر دو این شخصیت‌ها قابلیت انتخاب پوشش‌های کلاسیک را هم دارند که ظاهری همانند نسخه‌های قدیمی‌تر این بازی به آن‌ها می‌دهد.

ایسگرین همچنین طی این برنامه عرضه نسخه پی‌سی بازی را هم مجددا تایید کرد که قرار است در ماه مارس (اسفند ۹۴/فروردین ۹۵) برای ویندوز 10 عرضه شود. البته اطلاعات منتشر شده از فصل سوم بازی به این موارد خلاصه نمی‌شود و در ادامه می‌توانید طی لیستی چکیده تمام اطلاعات جدیدی که از بازی منتشر شده است را مشاهده کنید:

  • آموزش‌های Dojo در این نسخه پیشرفته‌تر خواهند بود.
  • بازی در هنگام عرضه شخصیت‌های بیش‌تری نسبت به فصل دوم خواهد داشت که جزییات بیش‌تر در این مورد طی روز‌ها و هفته‌های آتی منتشر می‌شود.
  • ویژگی‌های تمام شخصیت‌های بازی دستخوش تغییراتی شده که به بهبود تعادل بازی کمک می‌کند.
  • در جریان رویداد Pax South که بین روز‌های ۲۹ تا ۳۱ ژانویه در شهر سن آنتونیو برگزار می‌شود، اطلاعات جدیدی از این اثر منتشر خواهد شد.

فصل سوم Killer Instinct برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده