نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی انحصاری Scalebound تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

در حالی که قرار بود Scalebound، بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان، در سال ۲۰۱۶ عرضه شود، استودیو پلاتینیوم‌گیمز اعلام کرد که بازی با تاخیر در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Scalebound یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ برای طرفداران کنسول ایکس‌باکس وان بود که یک اثر اکشن-نقش‌آفرینی جهان‌باز است ولی سازندگان بازی در استودیو پلاتینیوم‌گیمز امروز با انتشار پستی در سایت رسمی خود اعلام کردند که بازی تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. متن پست منتشر شده در سایت این استودیو به شرح زیر است:

ما یک رویای بلند‌پروازانه در مورد Scalebound داریم. به همین دلیل هم تمام سعی خود را می‌کنیم تا بازی به یک اثر موفق تبدیل شود. ولی در حال حاضر زمان بیش‌تری برای رسیدن به این رویا نیاز داریم. این زمان بیش‌تر به ما کمک خواهد کرد که المان‌های گیم‌پلی و ویژگی‌های خلاقانه بازی را بیش از پیش بهبود ببخشیم.

به‌علاوه لازم به ذکر است که هیچ مشکلی در مراحل ساخت بازی پیش نیامده است. Scalebound یکی از بزرگ‌ترین آثاری است که استودیو ما تا امروز ساخته است. این بازی یک ماجراجویی عظیم خواهد بود که گیم‌پلی فانتزی، ماجراجویی در محیط‌های غنی، بخش چند‌نفره جذاب و صد‌البته نبرد‌های بسیار هیجان‌انگیز را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. همچنین تمامی این المان‌ها در دنیایی با گرافیک بسیار زیبا قرار داده شده‌اند که حس جذابیت بازی را بسیار بالا می‌برد. این اثر به مدت چند سال در دست ساخته بوده و تیم ما در نهایت محصولی خواهد ساخت که آن را با افتخار به گیمر‌ها تقدیم می‌کند.

Scalebound اثری است که استودیو ما همواره رویای ساخت آن را در سر داشته است.

بازی Scalebound اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2014 معرفی شد که سازنده اصلی آن هیدکی کامیا، خالق بازی Bayonetta است. بدین ترتیب باید انتظار داشت که این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

نظرات خود را در مورد تاخیر در انتشار این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده