// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Ark: Survival Evolved از مرز یک میلیون دانلود بر روی ایکس‌باکس وان گذشت

یک ماه پیش بود که نسخه دسترسی پیش از موعود Ark: Survival Evolved بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت از طریق برنامه پیش‌نمایش بازی، عرضه شد و در این مدت توانست بیش از یک میلیون دانلود را تجربه کند. با زومجی همراه باشید.

جسی رپشک از استودیو وایلد‌کارت این آمار خیره‌کننده و ترکیبی از تست‌های رایگان و دانلود‌های پولی را از طریق پستی در ایکس‌باکس وایر به اطلاع عموم رسانده است. رپشک اعتقاد دارد این تعداد دانلود نشان‌دهنده علاقه‌مندی گیمرها به بازی‌های چنده‌نفره در مقیاس بزرگ و با محوریت تلاش برای بقا بر روی کنسول  است. در ادامه، وی اذعان می‌کند که تعداد بیشتری مشغول تجربه این بازی بر روی ایکس‌باکس وان نسبت به رایانه‌های شخصی هستند. رپچاک در این باره می‌گوید:

شکی نیست که اخیرا بازی‌های تلاش برای بقا در دنیای رایانه‌های شخصی با افول روبه‌رو شده است و به عنوان تنها بازی چند نفره در مقیاس بزرگ و با محوریت این سبک بر روی کنسول، جای تعجب نیست که گیمرهای بیشتری بر روی ایکس‌باکس نسبت به رایانه‌های شخصی مشغول تجربه Ark هستند.

نسخه کامل بازی Ark برای انتشار بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در ماه ژوئن ۲۰۱۶ (۱۱ خرداد تا ۱۱ تیر ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. تا این تاریخ، طبق گفته‌های رپشک علاقه‌مندان Ark می‌توانند از بروز‌رسانی‌هایی که هر دو هفته منتشر می‌شوند، لذت ببرند.

این بروزرسانی‌ها ویژگی‌های پرتقاضایی مانند پشتیبانی از اسپلیت‌-اسکرین، شخصی‌سازی کنترل‌‌های گیم‌پد، بهبود رابط کاربری، اصلاح حالت‌های فعلی بازی، بهبودهایی در جهت متعادل‌سازی بازی و محتواهایی جدید برای نسخه رایانه‌های شخصی را به بازی اضافه خواهند کرد. در حال حاضر نسبت به عرضه بازی بر روی رایانه‌های شخصی در هفت ماه پیش، ۳ برابر محتوای بیشتر وجود دارد.

در پایان، رپشک تایید می‌کند، موجود ماقبل تاریخ غول‌پیکر و کانگورو‌مانند که هفته گذشته برای نسخه رایانه‌های شخصی عرضه شد، در هفته‌های آتی به نسخه ایکس‌باکس وان نیز اضافه می‌شود. تست رایگان همچنان در دسترس بوده و نسخه کامل بازی با قیمت ۳۵ دلار به فروش می‌رسد. بازی Ark با فروش ۲ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۴۹ نسخه توانست جایگاه سوم لیست فروش سالیانه استیم را خود اختصاص دهد. برای اشنایی بیشتر با ARK: Survival Evolved، که اولین بازی است که از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی می‌کند، می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده