نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

رئیس نینتندو: کنسول نینتندو NX تجربه‌ای متفاوت نسبت به 3DS و Wii U خواهد بود

رئیس نینتندو به تازگی در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که این شرکت مشغول کار بر روی کنسول NX است تا بتواند تجربه‌ای متفاوت را نسبت به Wii U و 3DS ارائه دهد. با زومجی همراه باشید.

شاید کمتر رویداد یا محصولی را در دنیای گیم بتوان یافت که خبری مهم از آن تا زمان رخداد یا انتشار به بیرون درز نکند، اما گویا کنسول مرموز شرکت نینتندو قرار است همچنان در پس پرده به سر ببرد. تا کنون شایعات زیادی از منابع موثق نزدیک به این شرکت در خصوص کنسول NX منتشر شده است اما همه را هم که روی هم بگذاریم، نتیجه جز اطلاعاتی اندک نیست.

به تازگی تاتسومی کیمیشیما، رئیس جدید نینتندو، در مصاحبه‌ای با بخش غرب سایت Sankei گفته است که این کمپانی به هیچ وجه قصد ندارد ناگهانی وسط بازار سرگرمی بپرد و از سر بی برنامگی صرفا کنسولی جدید ارائه دهد. به گفته‌ی وی نینتندو هنوز مشغول کار بر روی کنسول NX است تا تجربه‌ای جدید و کاملا متفاوت از کنسول‌های Wii U و 3DS را برای کاربران فرآهم آوَرَد.

پیش از این ناشر بازی Ninja Gaiden گفته بود دستگاه Nintendo NX یک کنسول خانگی خواهد بود که به احتمال زیاد همانند اکثر محصولات پیشین این کمپانی در ژاپن محبوب خواهد شد. درحالی که بسیاری از گیمر‌ها بسیار مشتاقند تا از جزئیات NX بیشتر بدانند و بازی با آن را تجربه کنند، به نظر می‌رسد که این چشم بادامی‌ها اصلا عجله‌ای برای عرضه‌ی کنسول خود ندارند.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده