نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

مایکروسافت عرضه نسخه پی‌سی بازی ReCore را تایید کرد

به مناسبت سال نو میلادی، کمپانی مایکروسافت نگاهی به فعالیت خود در سال گذشته داشته و همچنین برنامه بازی‌های خود را برای سال جاری منتشر کرده است که اطلاعات جالبی در مورد بازی‌هایی مثل ReCore، Gears of War 4 و چند IP دیگر می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت به مناسبت تمام شدن سال ۲۰۱۵، گزارشی از عملکرد سالیانه خود منتشر کرده است. این گزارش توسط مایک نیکولس، نایب رییس بخش فروش مایکروسافت، ارائه شده است و در اولین بخش آن وی اعلام کرده که تمامی آثار انحصاری این شرکت که در ماه‌های پایانی سال عرضه شدند، میزان فروشی بالاتر از یک میلیون نسخه را تجربه کرده‌اند. این آمار بازی‌هایی مثل Halo 5: Guardians، Rise of the Tomb Raider، Gears of War: Ultimate Edition و Forza Motorsport 6 را شامل می‌شود.

نیکولس در ادامه گزارش خود به برنامه‌های مایکروسافت در سال جدید هم اشاره کرده که بر اساس آن چند خبر مهم در مورد برخی بازی‌های بزرگ این شرکت منتشر شده است. بر این اساس بازی Gears of War 4، بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان، در پاییز ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. همچنین در بهار این سال می‌توان نسخه آزمایشی بخش چند‌نفره این بازی را تجربه کرد. البته در فصل بهار سال ۲۰۱۶ مایکروسافت امکان دسترسی به نسخه بتای عمومی یکی دیگر از آثار خود را هم فراهم خواهد کرد که Fable Legends و طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی می‌توانند این بازی را بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 تجربه کنند.

یکی دیگر از مهم‌ترین اخباری که نایب رییس بخش فروش مایکروسافت اعلام کرده است، تایید نسخه پی‌سی بازی ReCore است که پیش از این فقط در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان بود. البته این بازی فعلا تاریخ عرضه مشخصی ندارد و مایکروسافت فقط اعلام کرده که در سال ۲۰۱۶ می‌توان آن را تجربه کرد. به‌علاوه بخش چند‌نفره بازی Crackdown 3 هم در تابستان سال ۲۰۱۶ قابل بازی خواهد بود.

نظرات خود را در مورد اخبار منتشر شده توسط مایکروسافت با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده