نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

مایکل بِی پنجمین قسمت سری Transformers را هم کارگردانی خواهد کرد

ظاهراً اسم مایکل بی و Transformers به هم گره خورده‌ است. این کارگردان آمریکایی چندی پیش اعلام کرده بود از این سری کنار می‌رود اما به تازگی تأیید کرده که قسمت پنجم فیلم هم به کارگردانی او اکران خواهد شد. همراه زومجی باشید.

مایکل بی در مصاحبه‌ای با وبسایت رولینگ استونز اعلام کرد در حال حاضر مشغول طی کردن مراحل پیش‌تولید Transformers بعدی است که تابستان ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

درحال کار روی Transformers هستم... قسمت پنجم، درسته؟ سرم خیلی شلوغ است.

او در حال حاظر مشغول نهایی کردن کارهای فیلم  Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows است که به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه فعالیت می‌کند. قسمت دوم فیلم «لاک‌پشت‌های نینجا» ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) روانه‌ی سینماها می‌شود که چند شخصیت جدید هم در آن حضور دارند. جدیدترین تریلر این فیلم را می‌توانید در زومجی مشاهده کنید.

بی قبلاً اظهار کرده بود از سری Transformers کناره‌گیری می‌کند تا روی پروژه‌های دیگری تمرکز کند. با این حال، او به رولینگ استونز گفته Transformers 5 آخرین فیلم او (حداقل در مقام کارگردان) در این سری خواهد بود. او گفت:

هنوز هم از Transformers لذت می‌برم. هیجان‌انگیز است که فیلمی بسازید که ۱۰۰ میلیون نفر آن را تماشا می‌کنند. اما این آخری است. باید افسار را به شخص دیگری بدهیم.

آیا شما از برگشتن مایکل بی به Transformers  خوشحال هستید؟ در هر صورت باید انتظار انفجارهای زیادی را داشته باشید. مایکل بی است و انفجارهایش!

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده