نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

لوگوی ۲۵ سالگی سونیک و احتمال ساخت یک بازی جدید از این مجموعه

شخصیت محبوب سونیک در سال ۲۰۱۶، بیست و پنج ساله خواهد شد و به همین منظور، حساب منتسب به این بازی در وب‌سایت توییتر، عکسی را منتشر کرده که لوگوی جدید این شخصیت را نشان می‌دهد و شایعه ساخت یک بازی جدید را با محوریت این شخصیت محبوب تشدید می‌کند.

سال ۲۰۱۶ سالی است که سونیک با نام کامل Sonic The Hedghog، وارد ۲۵ سالگی خود می‌شود و به منظور جشن گرفتن این موضوع، حساب سونیک در توییتر، عکس لوگوی جدید این شخصیت را منتشر کرده است. در همین زمان، بنا بر گزارش وب‌سایت دن اف گیک، جانی جیوالی، خواننده گروه کراش ۴۰ که پیش از این وظیفه ساخت قطعات موسیقی‌ای برای این مجموعه از بازی را برعهده داشته، پستی در صفحه رسمی فیسبوک خود منتشر کرد که شایعه ساخت یک بازی به مناسبت ۲۵ سالگی این شخصیت را به وجود آورد. با اینکه وی این پست را پاک کرده، اما وب‌سایت دن اف گیک توانسته پیش از پاک شدن، آن را در سایت خود منتشر کند. پست فیسبوک جیوالی به شرح زیر بود:

برای بزرگداشت ۲۵ سالگی سونیک، گروه موسیقی ما در سال ۲۰۱۶ چند اجرای مخصوص خواهد داشت. همچنین شاید ما چند قطعه موسیقی برای قسمت جدید بازی بسازیم. با ما در ارتباط باشید.

با این حال حساب رسمی توییتر این گروه موسیقی با انتشار توییتی اعلام کرده که هیچ‌گونه اطلاعی از بازی جدید سونیک در دست ندارد:

این شایعات همگی غلط هستند. شایعات بسیار زیادی پیرامون این بازی وجود دارد اما به نظر می‌رسد تمام آنها، شایعات دروغی هستند.

در ادامه نیز کراش ۴۰ توییت دیگری به شرح زیر منتشر کرد:

من همیشه تمام تلاش خود را می‌کنم که به طرفداران پاسخ بدهم اما می‌توانم به شما این اطمینان را بدهم که هرگونه بحثی درباره آینده بازی‌های مجموعه سونیک، فقط وقت تلف کردن است.

در گذشته این گروه موسیقی چندین قطعه موسیقی برای بازی‌های سونیک ساخته است. همچنین آنها یک آلبوم موسیقی به نام «سونیک بوم» منتشر کرده بودند که شامل قطعات ریمیکس شده‌ای از آهنگ‌های معروف بازی بود.

سگا درباره این مسئله هیچ اظهار نظری نکرده است. با این حال تنها بازی از این مجموعه که انتشارش در سال ۲۰۱۶ تایید شده، بازی Sonic Boom: Fire & Ice است که قرار است برای کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شود.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما دوست دارید که به مناسبت ۲۵ سالگی این مجموعه، یک بازی جدید از این شخصیت دوست‌داشتنی تجربه کنید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده