// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

سریال جدید گیلرمو دل‌تورو از سرویس نت‌فلیکس پخش خواهد شد

به دنبال عقد قرارداد همکاری نت‌فلیکس و استودیو دریم‌ورکز، اعلام شد که تمام فیلم‌های آینده این استودیو از طریق سرویس استریم در دسترس مخاطبین قرار خواهند گرفت. با زومجی در ادامه همراه باشید.

به عنوان بخشی از این قرارداد همکاری، نت‌فلیکس اعلام کرد که با همکاری دریم‌ورکز سریال جدیدی را با کارگردانی گیلرمو دل‌تورو از طریق این سرویس پخش خواهد شد. این سریال که Trollhunters (شکارچیان غول) نام دارد در واقع بازسازی سریال Voltron است. شکارچیان غول، داستان دو دوست را روایت می‌کند که قصد دارند از رازهای نهفته در زیر شهرشان سر دربیاورند. علی‌رغم این موضوع که آثار گیلرمو دل‌تورو بیشتر برای قشر بالغ مناسب هستند، این سریال برای مخاطبین جوان در نظر گرفته شده است.

voltron سریال انیمیشنی Voltron

در ادامه اعلام شد که سریال‌های جدیدی براساس محتواهای تحت مالکیت دریم‌ورکز به صورت انحصاری برای نت‌فلیکس ساخته خواهد شد. همچنین این سریال‌‌ها، فیلم‌های استودیو دریم‌ورکز که در آینده اکران خواهند شد را نیز شامل می‌شوند. با این وجود که تنها سریال جدید Voltron تایید شده است، اما ساخت سریال‌های تازه‌ای براساس دنیای انیمیشن‌هایی چون شرک، ماداگاسکار و پاندای کونگ‌فو کار چندان دور از انتظار نیست. تاکنون تاریخ پخش رسمی سریال شکارچیان غول اعلام نشده است.

del-toro-and-kojima

گیلرمو دل‌تورو یکی از کارگردانان بزرگ تاریخ است که فیلم‌های چون The Devil's Backbone، Mimic، Pacific Rim، Crimson Peak و مجموعه فیلم‌های Hellboy را در کارنامه دارد و در سن ۵۱ سالگی به عنوان یکی از استاتید سبک فانتزی سیاه و ترس شناخته می‌شود. از بین فیلم‌های موفق او به عنوان کارگردان  که با نظر منتقدین روبه‌رو شده‌اند می‌توان به ستون فقرات شیطان و هزارتوی پن  به ترتیب با درصد ۹۲ و ۹۸ در راتن تومیتوز اشاره کرد. فیلم Pacific Rim با کارگردانی گیلرمو دل‌تورو که با بودجه ۱۹۰ میلیون دلار ساخته شده بود، توانست در گیشه جهانی به میزان ۴۱۱ میلیون دلار فروش داشته باشد. علی‌رغم اظهار علاقه دل‌تورو به ساخت بازی‌های ویدیویی و عرضه بازی‌هایی مشابه فیلم همشهری کین، این کارگردان با اقبال در این صنعت روبه‌رو نشده است. در مجموع گیلرمو دل‌تورو در ساخت چهار بازی با نام‌های Sundown، Hellboy: The Science of Evil، Insane و Silent Hills شرکت داشته است، که از بین آن‌ها تنها بازی پسر جهنمی: علوم شیطانی به بازار عرضه شده و ساخت سه بازی دیگر لغو شده است. دل‌تورو در این‌باره می‌گوید:

من علاقه‌ام نسبت به ساخت بازی‌ّهای ویدیویی را ثابت کرده‌ام. زمانی به کمپانی تی‌اچ‌کیو ملحق شدم و این کمپانی ورشکست شد. با کوجیما همراه شدم و او به دلیل مسائل مربوط به متال گیر از کونامی جدا شد. به همین دلیل برای جلوگیری از نابودی زندگی دیگران، تصمیم گرفتم دیگر وارد دنیای بازی‌های ویدیویی نشوم. در غیر این‌صورت و قدم گذاشتن در این راه، زندگی کسی را نابود خواهم کرد.

برای آشنایی بیشتر با جدیدترین ساخته دل‌تورو، می‌توانید گیشه: معرفی فیلم CRIMSON PEAK به قلم شاهین رستم‌خانی را مطالعه کنید.

منابع: ٌWkipedia, Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده