نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۲

کمپانی MSI یک کامپیوتر All-in-one جدید مخصوص بازی و قابل ارتقا معرفی کرد

کمپانی MSI در جریان نمایشگاه CES 2016، از یک کامپیوتر All-in-one جدید رونمایی کرد که بر خلاف اکثر این نوع کامپیوتر‌ها، کارت‌گرافیکی آن قابل ارتقا و جایگزینی است. با زومجی همراه باشید.

کامپیوتر‌های All-in-one همانند لپ‌تاپ‌ها گزینه‌های بسیار کمی برای ارتقا در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به‌علاوه وزن بالای این نوع کامپیوتر‌ها باعث می‌شود که امکان جابجایی آن‌ها وجود نداشته باشد. با این حال در جریان نمایشگاه CES 2016، شاهد چند نوع قابل شخصی‌سازی از این نوع کامپیوتر‌ها بودیم که آخرین آن‌ها مختص کمپانی MSI است.

این کامپیوتر که با نام Gaming 27XT All-in-one عرضه خواهد شد،‌ در نگاه اول شبیه به کامپیوتر‌های all-in-one و ۲۷ اینچی پیشین این کمپانی است. با این حال MSI در ایده‌ای خلاقانه، یک محفظه مخصوص برای کارت گرافیکی در قسمت پشتی مانیتور این رایانه تعبیه کرده که امکان تعویض و ارتقای راحت کارت‌گرافیکی آن را فراهم می‌کند. البته شاید این کامپیوتر در مقایسه با کامپیوتر All-in-one معرفی شده توسط اُریجن پی‌سی امکانات شخصی‌سازی کم‌تری داشته باشد، ولی به هرحال پیشرفت خوبی در زمینه این نوع کامپیوتر‌ها محسوب می‌شود.

ption id="attachment_93881" align="aligncenter" width="790"]لپ‌تاپ مخصوص بازی MSI نسل جدید لپ‌تاپ‌های Stealth کمپانی MSI هشت درصد باریک‌تر خواهند بود

البته MSI در کنار معرفی این کامپیوتر، اعلام کرد که لپ‌تاپ Stealth Pro خود را از این پس با یک بدنه باریک‌تر عرضه خواهد کرد که باعث می‌شود ضخامت این محصول ۸ درصد کم‌تر از مدل قبلی باشد. این مدل با نام GS72 عرضه خواهد شد و MSI هنوز توضیخات دقیقی از قیمت و مشخصات سخت‌افزاری آن ارائه نکرده است. ولی در زمان عرضه، امکان انتخاب بین مدل‌هایی با رزولوشن 1080p و 4K وجود خواهد داشت.

[alert variation="alert-info"]اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده