نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

المان‌های گیم‌پلی حالت اول شخص بازی Star Citizen از سری CoD بسیار مهلک‌تر است

بازی مورد انتظار Star Citizen که به لطف کمپین کمک‌های مردمی موفق به گردآوری بودجه کم‌نظیر ۱۰۰ میلیون دلاری شده، به گفته سازنده خود قرار است که با ارائه یک گیم‌پلی ناب و غنی، بازی‌بازان را با چالش‌هایی بی‌سابقه و حتی مهلک‌تر از سری Call of  Duty روبه‌رو کند. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

استودیوی کلاود ایمپریوم گیمز اکنون با تکیه‌بر پشتوانه ۱۰۰ میلیون دلاری خود قادر است که در نهایت آسودگی خاطر به گنجاندن آیتم‌های گوناگون در بطن گیم‌پلی Star Citizen بپردازد. حال کریس رابرتز، سازنده بازی در جدیدترین اقدام خود، از طریق مجموعه ویدیویی مخصوص استودیو، به تشریح مولفه‌های جدید گیم‌پلی بازی پرداخته است؛ طبق گفته‌های وی (در پاسخ به سوالات طرفداران)، یکی از ماژول‌های حالت شوتر اول شخص بازی که با نام «ستاره دریایی» یا همان Star Marine شناخته می‌‌شود، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا نبردها و مراحل را در حالت مخفی‌کاری به پیش ببرند:

قطعا، چنین امکانی بخشی از طراحی هسته این ماژول است. ما در حال کار بر روی این مقوله هستیم تا گیم‌پلی حالت اول شخص به‌جای برخورداری از یک روند بزن بکش، بیش‌تر تاکتیکی باشد. به‌خصوص از آن‌جا که بازی مهلک‌تر از چیزی‌هایی است که معمولا انتظار دارید در بازی‌هایی مانند سری Call of  Duty وجود داشته باشد.

رابرتز در ادامه توضیحات خود افزود که ماژول Star Marine، برای پشتیبانی از حالت مخفی‌کاری ابزار و مکانیک‌های متعددی را در خود جای داده است:

ما ابزارهای متنوعی را برای مخفی‌کاری و ایجاد حواس‌پرتی برای شما تدارک دیده‌ایم که هنوز در نسخه آزمایشی کنونی بازی وجود ندارند. در حال حاضر، مشغول آماده کردن و صیقل دادن (بهینه کردن) آن‌ها برای Star Marine هستیم تا کار خود را با این ماژول آغاز کنند. یکی از آن‌ها ابزار هولوگرام‌نما است که با بهره‌گیری از آن قادر خواهید بود هولوگرام انتزاعی خود را ایجاد کنید و با فریب دشمنان، مخفیانه به موقعیتی دیگر بگریزید. ما می‌خواهیم که وسیله‌هایی اساسی برای شما تعبیه کنیم تا با استفاده از آن‌ها رادارها، آثار و رده‌پاهای صوتی و گرمایی خود را از دید دشمنان مخفی کنید.

وی همچنین در ادامه، عنوان کرد:

ما منافذی را در بازی قرار داده‌ایم تا به کمک آن‌ها مخفیانه به اطراف بجهید و از جناحین به دشمنان یورش ببرید.

به‌طور کلی، می‌توان سخنان کریس رابرتز را به تشریح ماژول Star Marine و دسترسی‌های مربوط به مخفی‌کاری آن خلاصه کرد و این‌که چگونه وی می‌پندارد گیم‌پلی حالت اول‌ شخص به تاکتیکی‌تر شدن سوق یافته است.

ماژول Star Marine در ابتدا قرار بود که سال گذشته برای Star Citizen عرضه شود اما به‌طور ناگهانی با تاخیر مواجه شد. کلاود ایمپریوم گیمز، استودیوی سازنده، در آن زمان مشکلات گیم‌پلی و محدودیت‌های فنی پیش آمده برای حالت شوتر اول شخص بازی را ازجمله دلایل تاخیر برشمرد. 

کریس رابرتز در این بخش ویدویی مخصوص به موضوعات جالب توجه دیگری نیز همچون خرید و فروش سفینه‌ها، ویژگی محیط‌ها و چگونگی فرود بر روی سیاره‌ها اشاره کرده است که شما می‌توانید از طریق پورتال رسمی ایمپریال نیوز به مطالعه آن‌ها بپردازید.

دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده