نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Just Cause 3 مشخص شد

استودیوهای آوالانچ، سازنده بازی Just Cause 3، در راستای پشتیبانی از جدیدترین بازی خود، سال جدید میلادی را با دادان اطلاعاتی درباره اولین بسته الحاقی بازی Just Cause 3 آغاز کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از نمایندگان استودیوهای آوالانچ، امروز با قرار دادن پستی در صفحه رسمی استیم بازی Just Cause 3، اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی بازی با نام «قلعه آسمان» (Sky Fortress) منتشر کرد. با استناد به این پست، این بسته الحاقی ویژگی‌ها، ماموریت‌ها و سورپرایزهایی را به آسمان‌های مدیسی می‌آورد.  در ادامه این پست چنین آمده است:

ما در حال آزمایش کردن این محتوا هستیم. به صورت مرتب به این صفحه سر بزنید زیرا ما به زودی اخبار جدیدی درباره این بسته الحاقی در این صفحه قرار خواهیم داد.

بسته الحاقی Sky Fortress، اولین بسته الحاقی از ۳ بسته‌ای است که قرار است برای بازی منتشر شود. این ۳ بسته الحاقی از طریق سیزن پس بازی که «سیزن پس بسته‌های الحاقی هوا، زمین و دریا» نام دارد، در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره دو بسته الحاقی دیگر منتشر نشده است.

آوالانچ در ادامه اعلام کرد که برخی از اسلحه‌ها و وسایل نقیله‌ای که پیش از این فقط در اختیار کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند، قرار داشت، از امروز برای دیگر بازیکنان نیز برای خرید قرار خواهد گرفت. بسته «وسایل نقلیه مجهز به اسلحه» و بسته «اسلحه‌های انفجاری»، هر دو با قیمت ۴ دلار در میان این بسته‌ها دیده می‌شوند. این بسته‌ها هم‌اکنون در استیم، پلی‌استیشن نتورک و ایکس‌باکس لایو برای فروش قرار داده شده‌اند.

در انتها آوالانچ اعلام کرد که آنها در حال حاضر در حال کار برروی بهینه‌سازی کردن، رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد بازی Just Cause 3 هستند:

ما این بروزرسانی‌ها را به محض آماده شدن در اختیار شما قرار خواهیم داد. بروزرسانی بعدی بازی در ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد. ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم که تمام مشکلاتی را که تا به حال به ما گزارش شده است، رفع کنیم.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش مشخص شد تیمی که ماد بخش چندنفره قسمت دوم بازی را ساخته، در حال کار برروی ماد مشابهی برای قسمت سوم این بازی است.

بازی Just Cause 3 در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن نمره متوسط رو به خوب ۷.۵ را دادیم. محسن وزیری در نقد خود از بازی گفت:

اگر مشکل‌پسند نیستید و فقط دنبال یک تجربه‌ی سرراستِ سرگرم‌کننده هستید، Just Cause 3 برای شما است. بازی نه خودش را درگیر پیچ و خم‌های داستانی می‌کند و نه حتی چالش خاصی روبه‌روی مخاطبش می‌گذارد. فقط می‌خواهد چندین ساعت در نقشه‌ی زیبای بی‌کرانش پرواز کنید و هرچیز منفجر‌شونده‌ای را منفجر کنید. سیستم قلاب‌بازی‌اش هم یک بازی فکری عالی برای ذهن‌های خلاقی است که می‌توانند با ایده‌های جذاب خود کارهای بسیار جالبی کنند. یک بازی مهیج، خنده‌دار و بی شیله پیله که فقط می‌خواهد «باحال» باشد.

نظر شما درباره این بازی و بسته الحاقی Sky Fortress چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده