نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

موسس کمپانی آکیولس: نگران تمام شدن موجودی هدست آکیولس ریفت نباشید!

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار امکان پیش‌خرید هدست واقعیت‌مجازی ریفت از دیروز با قیمت ۵۹۹ دلار آغاز شد. حال سازنده اصلی این هدست و موسس کمپانی آکیولس اعلام کرده که طرفداران نباید نگران تمام شدن موجودی هدست باشند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پالمر لاکی، موسس کمپانی آکیولس و سازنده اصلی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت است. وی در فاصله کمی مانده تا فعال شدن امکان پیش‌خرید این هدست، توییتی منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

طرفداران نباید نگران تمام شدن موجودی آکیولس ریفت باشند. ما تا زمانی که طرفداران درخواست بدهند تولید و پیش‌فروش این هدست‌ها را ادامه خواهیم داد.

دقیقا چند ساعت پس از این توویت امکان پیش‌خرید آکیولس ریفت طبق وعده پیشین کمپانی فعال شد و هم‌اکنون مردم ۲۰ کشور مختلف جهان که امکان پیش‌خرید در آن‌ها فعال است، می‌توانند این هدست را با قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنند و در ماه مارس (اسفند ۹۴/فرورین ۹۵) هدست خود را به همراه یک کنترلر ایکس‌باکس وان و بازی‌های رایگان Lucky's Tale و EVE: Valkyrie دریافت کنند.

البته لاکی در توییتی دیگر هم اعلام کرده که اگر میزان درخواست کاربران بیش‌تر از موجودی فعلی این کمپانی باشد، امکان پیش‌خرید غیر‌فعال نشده و فقط هدست‌ها با کمی تاخیر به دست کاربران می‌رسند.

به‌علاوه آکیولس چندی پیش اعلام کرد به تمامی افرادی که در کیک‌استارتر از این هدست پشتیبانی کرده‌اند، یک نسخه رایگان از آن را با نام Kickstarter Edition هدیه خواهد داد که تمامی ویژگی‌های اصلی هدست (از جمله بازی‌ها و کنترلر ایکس‌باکس وان) را دارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده