نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: نشانه‌ای از بازی Portal 3 برای هدست واقعیت مجازی اِچ‌تی‌سی وایو

دو سال از زمانی که وَلو نام Portal 3 را ثبت کرد می‌گذرد و از آن زمان، هیچ خبری از بازی نشنیدیم. اما حالا در ویدیویی از هدست HTC Vive Pre نمایش داده شده، تقریباً مطمئن شدیم که بازی برای این هدست منتشر خواهد شد.

دومین نسخه از کیت توسعه‌دهندگان هدست HTC Vive که پسوند Pre را جلوی نام خود دارد، در نمایشگاه CES امسال در معرض نمایش قرار گرفت. اچ‌تی‌سی و ولو برای این محصول ویدیویی در نظر گرفتند که شاید اولین نشانه‌ی رسمی از سومین نسخه‌ی Portal باشد.

در این ویدیوی تبلیغاتی کوتاه تعدادی از قابلیت‌های هدست وایو نمایش داده می‌‌شود که برخی مربوط به بازی‌ها و برخی دیگر مربوط به اپلیکیشن‌های این هدست می‌شوند. اما اواخر ویدیو تصاویری مشاهده می‌کنیم که همه‌ی ما را یاد شخصیت اصلی سری Protal، یعنی شِل می‌اندازد. او ظاهراً برای ایجاد پورتال‌ها، دیگر نیاز به آن اسلحه‌ی معروف بازی ندارد و تنها با دست‌هایش این کار را انجام می‌دهد. ویدیوی مذکور را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

با توجه به همکاری ولو با اچ‌تی‌سی در ساخت این هدست واقعیت مجازی، بسیار محتمل است که این شرکت بازی‌سازی از Portal 3 به عنوان یک سکوی پرتاب برای هدست وایو استفاده کند و با عرضه‌ی این بازی به صورت واقعیت مجازی، اولین قدم در این راه را محکم بردارد.

اگر به اخبار این رویداد علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام مطالب مربوط به آن را در صفحه CES 2016 مشاهده کنید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده