// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

موجودی روز اول هدست آکیولس ریفت تنها در ۱۴ دقیقه به فروش رفت

طبق اعلام وب‌سایت VRfocus موجودی روز اول هدست واقعیت مجازی آکیولس تنها در ۱۴ دقیقه به اتمام رسیده است. این محصول با قیمت ۵۹۹ دلار در آمریکا و ۴۹۹ پوند در بریتانیا عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در نهایت روز بزرگی‌ که بسیاری انتظار آن را می‌کشیدند فرار رسید و شرکت آکیولس قیمت نهایی آکیولس ریفت را رسما اعلام کرد. هرچند این قیمت اعلام شده بسیار بیشتر از ۳۵۰ دلار اعلام شده در گذشته بود؛ با این حال، ظاهرا این افزایش قیمت تاثیری در فروش موجودی روز اول آکیولس ریفت نداشته و این هدست واقعیت مجازی تنها در ۱۴ دقیقه بعد از آغاز پیش‌فروش برای ماه مارس به اتمام رسیده است.

البته این به معنای پایان یافتن پیش‌فروش آکیولس ریفت نیست افرادی که فرصت پیش‌خرید محصول را برای روز اول عرضه (ماه مارس) از دست داده‌اند می‌توانند هنوز اقدام به پیش‌خرید این هدست واقعیت مجازی برای دریافت در ماه ژوئن کنند. (تا زمان نوشتن این خبر پیش‌خرید ماه آوریل نیز به پایان رسیده بود.)

oculus rift priceهرچند کسانی که اکنون اقدام به پیش‌خرید محصول کنند باید تا ۵ ماه دیگر منتظر بمانند؛ با این حال، با توجه به ارائه یک نسخه کاملا رایگان از بازی EVE: Valkyrie،محصول سی‌سی‌پی و بازی Lucky’s Tale  به همراه یک کنترلر ایکس‌باکس وان، به نظر می‌رسد پیش‌خرید آکیولس ریفت هنوز ارزشمند باشد.

پالمر لاکی، موسس آکیولس دیروز در جریان مصاحبه در وب‌سایت ردیت رسما بابت تفاوت قیمت اعلام شده با محصول نهایی عذر خواهی کرد. وی همچنین امروز در توئیتی به خریداران اعلام کرده بود که نگران تمام شدن آکیولس ریفت نباشند.همچنین آکیولس دیروز در جریان نمایشگاه CES 2016 از دستگاه جدید آکیولس ریموت رونمایی کرده است.

منبع: VRFocus


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده