نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

پوستر جدید فیلم Batman v Superman منتشر شد

امروز پوستر جدیدی از فیلم بسیار مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) منتشر شد که از لحاظ طراحی با پوسترهای قبلی فیلم که پیش از این منتشر شده بود، فرق دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر که وظیفه ساخت فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت را بر عهده دارد، امروز پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرد که که در زیر می‌توانید آن را ببینید:

پوستر جدید فیلم Batman v Superman

مقالات مرتبط

همچنین چندی پیش، هنری کاویل که در فیلم ایفای نقش سوپرمن را بر عهده دارد و پیش از این نیز در فیلم مردی از جنس فولاد (Man of Steel) نیز برای اولین بار در این نقش ظاهر شده بود، درباره این دو فیلم صحبت‌هایی کرد:

مردی از جنس فولاد، که اولین نقش‌آفرینی من در نقش سوپرمن بود، با بازخوردهای مختلفی روبه‌رو شد. عده‌ای فیلم را دوست داشتند و عده‌ای آن را دوست نداشتند. من با بسیاری از افراد درباره فیلم صحبت کردم و تمام آن ها فیلم را دوست داشتند و اینگونه هم نبود که شخصی من را در خیابان ببیند و از فیلم بد بگوید. فیلم بتمن علیه سوپرمن هم قصد ندارد که مشکلات فیلم قبلی را حل کند. این فیلم صرفا دنباله‌ای است برای اولین فیلم این مجموعه و دقیقا داستانش پس از اتفاقات فیلم مردی از جنس فولاد جریان دارد. ما یک دنیا ساخته‌ایم و قصد داریم آن را با معرفی شخصیت‌های جدید گسترش دهیم.

در ادامه، کاویل درباره بازی کردن در نقش یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های دنیا صحبت‌هایی کرد:

به طور کلی، ابرقهرمان‌ها به خصوص سوپرمن، شخصیت‌های بسیار جذاب و پیچیده‌ای دارند. یکی از دلایلی که من واقعا از ایفای نقش سوپرمن لذت می‌برم، این است که شخصیت وی فوق‌العاده غنی است. اگر شما واقعا عمیقا در این کاراکتر فرو روید، کارهای بسیار زیادی می‌توانید با شخصیت سوپرمن انجام دهید. در این فیلم جدید، زوایای جدید جذابی از شخصیت او را می‌بینید.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش بن افلک اعلام کرده بود که فشار بسیار زیادی برروی این فیلم وجود دارد  و در مصاحبه دیگری از تفاوت‌های بتمن خود با بتمن‌های دیگر تاریخ سینما صحبت کرده بود. همچنین کریستین بیل به شایعات حضورش در فیلم خاتمه داد. پیش از آن هم تهیه کننده فیلم درباره داستان فیلم حرف‌هایی زده بود.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم علاوه بر کاویل، بن افلک در نقش بتمن و گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد.

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده