// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

دور دوم بتای عمومی بازی World of Tanks برروی پلی‌استیشن 4 آغاز شد

دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند از امروز به جمع آزمایش‌کنندگان نسخه‌ی بتای عمومی بازی‌ World of Tanks، محصول شرکت وارگیمینگ بپیوندند. دور دوم بتای عمومی این بازی تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت. در ادامه همراه زومجی باشید.

علاقمندان می‌توانند از امروز به صورت مستقیم از طریق فروشگاه پلی‌استیشن نسخه بتای عمومی بازی World of Tanks را با حجم ۲۷.۶ گیگابایت دانلود کنند. دور دوم بتای بازی که از دیروز -جمعه- آغاز شده است تا فردا یکشنبه (۲۰ دی) در دسترس خواهد بود. هدف توسعه‌دهنده بازی از شروع این بتای ۲ روزه آزمایش عملکرد بازی World of Tanks و آماده سازی بروزرسانی‌های مورد نیاز قبل از عرضه‌ی رسمی بازی اعلام شده است.

مانند دور اول نسخه‌ی آزمایشی بتا World of Tanks،‌ افرادی که وارد پروسه آزمایش بتا شوند به صورت رایگان جوایزی را دریافت خواهند کرد. تانک پریمیوم لایت مدل T1E6-PS، پولیش شده با رنگ آبی شیک و تانک لوکاس-پی‌اس US لایت مدل M22، که به صورت انحصاری به رنگ نسخه اوریجینال پلی‌استیشن طراحی شده،  از جمله جوایزی هستند که به شرکت‌کنندگان در نسخه آزمایشی اهدا خواهد شد.

مقاله مرتبط

  • World of Tanks با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p در پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شود

علاوه بر این، وارگیمینگ بسته‌هایی با نام بنیانگذاران (Founder’s Packs) را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن برای دارندگان پلی‌استیشن 4 به فروش گذاشته است. این بسته‌های که از یک تانک تا پتج تانک را به همراه روز‌های پریمیوم و جای گاراژ (Garage Slot) را در خود جای می‌دهند در کل از چهار مجموعه تشکیل شده‌اند. بسته اول دارای یک تانک سنگین پریمیوم مدل KV-220، یک جایگاه گاراژ، یک روز پریمیوم و ۳۵۰ هزار سیلور است. در مجموع با افزایش ویژگی‌ها و تعداد تانک‌ها قیمت هر بسته نیز افزایش پیدا می‌کند. پر محتواترین بسته که Founder’s Packs 4 نامگذاری شده پنج تانک ویژه، پانزده جایگاه گاراژ، ۳۰ روز پریمیوم و ۴ میلیون سیلور به قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار قابل خریداری است.

world of tanks founder's packs contact چهار تانک‌ بسته Founder

World of Tanks در ماه آینده برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی بعد از عرضه برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس 360، در ماه مرداد راهی کنسول ایکس‌باکس وان شده بود. انجام بازی World of Tanks نیازی به اشتراکی پلی‌استیشن پلاس ندارد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده