نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سونی: قیمت ۸۰۰ دلاری اعلام شده برای پلی‌ استیشن VR اشتباه بود

چند روز پیش بود که وب‌سایت آمازون کانادا، برای لحظاتی قیمت پلی‌استیشن VR را معادل با ۸۰۰ دلار اعلام کرد و باعث تعجب بسیار کاربران شد. سونی امروز در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که این قیمت اشتباه بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان نمایشگاه CES 2016، بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت اعلام شد. طرفداران هنوز در حال هضم کردن قیمت نسبتا زیاد ۶۰۰ دلاری این هدست بودند که ناگهان وب‌سایت آمازون کانادا، برای لحظاتی قیمت هدست پلی‌استیشن وی‌آر را ۸۰۰ دلار اعلام کرد. با اینکه این قیمت سریعا برداشته شد، اما بسیاری از طرفداران تعجب کرده بودند و منتظر پاسخ سونی در این‌باره شدند. امروز سونی با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که قیمت ۸۰۰ دلاری یک اشتباه از سوی وب‌سایت آمازون بوده است:

این مسئله یک اشتباه از جانب آمازون بود و ما هنوز قیمت پلی‌استیشن VR را به صورت رسمی اعلام نکرده‌ایم.

با اینکه هدست آکیولس ریفت نیاز به یک رایانه شخصی قدرتمند دارد، هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR برای کار کردن تنها نیاز به یک کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد داشت. با این همه پالمر لاکی، موسس کمپانی آکیولس و خالق هدست آکیولس ریفت، دیروز اعلام کرده بود که هدست آنها بسیار از پلی‌استیشن VR قدرتمندتر است.

با این همه باید منتظر بمانیم و ببینیم سونی کِی قصد دارد قیمت نهایی این هدست را اعلام کند؟ به نظر می‌رسد پلی‌استیشن VR قیمتی در بازه ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد داشت. این هدست قرار است اویل امسال عرضه شود و بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که ۱.۹ میلیون دستگاه فروش کند.

نظر شما درباره قیمت پلی‌استیشن VR چیست؟ شما تا چه مقدار حاضر هستید برای این هدست هزینه کنید؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده