نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

هفته آینده منتظر تریلر گیم‌پلی شخصیت‌های جدید Mortal Kombat X باشید

استودیو ندررلم چندی پیش اضافه شدن شخصیت‌های جدیدی را به بازی Mortal Kombat X تایید کرد. حال این استودیو وعده داده که به زودی نمایش‌هایی از گیم‌پلی این بسته ارائه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

دقیقا چند ساعت مانده به آغاز مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ (The Game Awards 2015)،‌ استودیو ندررلم از بسته‌الحاقی جدید بازی Mortal Kombat X رونمایی کرد که Kombat Pack 2 نام دارد و ۴ شخصیت جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. این شخصیت‌ها صورت چرمی از سری فیلم‌های The Texas Chain Saw Massacre، زنومورف از سری فیلم‌های Alien، بو برای چا از نسخه‌های قدیمی بازی و یک شخصیت کاملا جدید به نام تری بورگ خواهند بود.

حال اد بون، خالق سری مورتال کامبت با انتشار پستی در توییتر رسمی خود، به طرفداران وعده داده که هفته آینده منتظر تریلر گیم‌پلی این بسته باشند. البته بون اشاره‌ای به محتویات این تریلر نکرده است؛ ولی می‌توان انتظار داشت که حرکات هریک از شخصیت‌های حاضر در این بسته، از طریق تریلر جدید بازی نمایش داده شوند.

بازی Mortal Kombat X یکی از بهترین آثار سبک مبارزه‌ای است که  شاید در ابتدا شخصیت‌های کمی داشت، ولی ندررلم به مرور زمان شخصیت‌های جدیدی مثل جیسون وورهیز، تانیا و ترمر را به آن اضافه و این ضعف بازی را برطرف کرد. این بازی هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است و توانسته در بررسی زومجی هم نمره خوب ۸ از ۱۰ را دریافت کند. دانیال نوروزی در نقد خود از بازی گفته بود:

مورتال کامبت ایکس یکی از آن بازی‌هایی است که توصیه می‌شود هر گیمری که به رقابت و هیجان علاقه دارد، آن را تهیه کند. تجربه‌ی بخش‌های تک نفره و آن مبارزات هیجان‌انگیز که با اجرای حرکات ایکس‌-ری و فینیشنگ‌ها، ما را به سقف می‌چسباند، خارق‌العاده هستند. همه‌ی اینها به لطف گرافیک مناسب و صداگذاری دقیق و حساب شده، تجربه‌ی خوبی را برایمان رقم می‌زنند. با همه‌ی این‌ها، اصلا انتظار خط داستانی هالیوودی و میخ‌کوب کننده مانند قسمت قبل نداشته باشید و فقط برای اینکه در جریان قصه قرار بگیرید، آن را سریع تمام کنید.

به‌علاوه آخرین نسخه مورتال کامبت توانست به عنوان بهترین بازی مبارزه‌ای سال ۲۰۱۵ زومجی هم انتخاب شود.

منبع:‌ IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده