نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Batman v Superman

امروز و در جریان پخش بازی‌های حذفی لیگ فوتبال آمریکایی، دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) پخش شد. در ادامه با زومجی و تماشای این دو تبلیغ جدید همراه باشید.

شرکت برادران وارنر، امروز و در جریان بازی‌های حذفی لیگ فوتبال آمریکایی، دو تبلیغ جدید تلویزیونی از فیلم مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت پخش کرد. در تبلیغ اول، ما بتمن را می‌بینیم که پس از تصادف کردن با بت‌موبیلش، از سوپرمن می‌پرسد آیا تو صدمه هم می‌بینی؟ و در تبلیغ دوم نیز بروس وین و کلارک کنت (شخصیت‌های واقعی این دو ابرقهرمان) را مشاهده می‌کنیم که در یک مهمانی که توسط لکس لوتر ( با بازی جسی ایزنبرگ‌ ) برگزار شده، با هم ملاقات می‌کنند. هر دوی این تبلیغ‌ها را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

در راستای دیگر اخبار مربوط‌به این فیلم، چند روز پیش پوستر جدید آیمکس فیلم منتشر شد. همچنین چندی پیش بن افلک اعلام کرده بود که فشار بسیار زیادی روی این فیلم وجود دارد و در مصاحبه دیگری از تفاوت‌های بتمن خود با بتمن‌های دیگر تاریخ سینما صحبت کرده بود. همچنین کریستین بیل به شایعات حضورش در فیلم خاتمه داد. پیش از آن هم تهیه کننده فیلم درباره داستان فیلم حرف‌هایی زده بود.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن و گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده