نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

نسخه‌ی Enhanced Edition بازی The Witcher 3؛ شایعه‌ای که خیلی زود تکذیب شد

به تازگی چند فروشگاه بازی آنلاین نام The Witcher 3: Wild Hunt Enhanced Edition را در فهرست بازی‌های خود قرار دادند و این موضوع باعث شد تا شایعه‌ی ساخت یک نسخه‌ی جدید از The Witcher 3 مطرح شود اما استودیو سازنده بازی خیلی زود این خبر را شایعه دانسته و آن را تکذیب کرد.

موضوع از این قرار است که به گزارش وبسایت NeoGAF، دو خرده‌فروشی آنلاین اروپایی به نام‌های E.Leclerc و SmartToys نسخه‌ی ارتقا یافته یا همان Enhanced Edition بازی The Witcher 3 را به فهرست بازی‌های خود افزودند و تاریخ انتشار آن را اوایل ماه فوریه اعلام کردند. با توجه به اینکه سی‌دی پراجکت رد برای دو شماره‌ی قبلی مجموعه‌ی The Witcher نسخه‌‌ی Enhanced Edition منتشر کرده بود، این شایعه قوت بیشتری گرفت، اما زمان زیادی طول نکشید تا خبر به کلی تکذیب شود.

the_witcher_3_wild_hunt_hearts_of_stone

یکی از مسئولین شرکت سی‌دی پراجکت رد به نام میچل پلتکف-گیلفسکی، پس از شنیدن این خبر از طریق توییتر اعلام کرد:

تا جایی که ما می‌دانیم نسخه‌ی Enhanced Edition برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt در کار نیست. این یک اشتباه است که ما آن را پیگیری می‌کنیم.

بازی  The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۲۹ اردیبهشت برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی نمرات بسیار خوبی از منتقدان گرفت و فروش بیش از ۶ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرد. منتقد زومجی در بررسی خود از این بازی نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت. شما می‌توانید بررسی ویدئویی The Witcher 3 را نیز اینجا مشاهده کنید. ضمنا این بازی از نگاه کاربران زومجی به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده