نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

تماشا کنید: هک کردن به سبک Watch Dogs در لوس‌سانتوس با ماد جدید GTA V

ماد جدید Grand Theft Auto V یکی از اصلی‌ترین مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی Watch Dogs یعنی هک کردن را در لوس‌ سانتوس امکان‌پذیر می‌کند. برای تماشای ویدئوی مربوط‌به این ماد با زومجی همراه باشید.

یک مادساز به نام JulioNIB اسکریپتی برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی GTA V نوشته است که به شما اجازه می‌دهد تا وسایل الکترونیکی موجود در مکان‌های مختلف شهر مثل خیابان‌ها را هک کنید. با این کار می‌توانید تصادف‌های بزرگ و انفجار‌های عظیمی به وجود آورید که برای انجام اعمال تبهکارانه و فرار از دست پلیس خیلی به دردتان می‌خورد. ویدئوی زیر حدود ۷ دقیقه است و به خوبی نشان می‌دهد که هک کردن نه‌تنها در بازی Watch Dogs و شهر شیکاگو، بلکه در لوس سانتوس نیز لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است:

طبق اعلام JulioNIB به احتمال زیاد در آینده شاهد گسترش این ماد و اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی مثل حرکت آهسته به آن خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این ماد و نحوه‌ی دانلود اسکریپت آن می‌توانید به وبسایت GTAXScripting مراجعه کنید. ضمن اینکه لباس‌ها و مدل شخصیت Watch Dogs که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید، مربوط‌به یک ماد دیگر هستند.

چندی پیش شایعه شده بود که دنباله‌ی بازی Watch Dogs اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. گفته می‌شود برخلاف شماره‌ی اول که در شیکاگو جریان داشت، وقایع بازی جدید مجموعه در شهر سن فرانسیسکو اتفاق می‌افتند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده