نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بررسی ویدیویی لپ‌تاپ گیمینگ MSI GS60 6QE

لپ‌تاپ‌های گیمینگ و قدرتمند، یکی از جذاب‌ترین گجت‌های حوزه بازی‌های ویدیویی هستند.

شرکت MSI که در سال‌های اخیر سعی کرده تا سهم بزرگی از این بازار به‌دست آورد، جدیدترین محصول خود یعنی لپ‌تاپ گیمینگ سری GS60 خود را به بازار عرضه کرده که در ادامه می‌توانید بررسی ویدیوی آن را تماشا کنید.

شاید ام‌اس‌آی را بیشتر با کارت‌های گرافیک و مادربردهایش شناخته باشید، اما ممکن است بعضی از شما جایی پیشِ دوستان خود لپ‌تاپ‌ گیمینگ ام‌اس‌آی با لوگوی معروفش را هم دیده یا آن را امتحان کرده باشید. واقعیت این است که این شرکت مدتی است سرمایه‌گذاری زیادی روی محصولات گیمینگ در عرصه‌ی پی‌سی‌ها داشته و به موفقیت‌های خوبی هم رسیده است. از سوی دیگر در این اواخر مدل‌های سری گیمینگ مثل GT72 هم‌پای مدل‌های شناخته شده‌ی دیگر مثل G751 در بازار رقابتِ سختی برای تصاحب سهم بیشتر داشته‌اند و ما نیز مدل قدرتمند GT80 Titan را هم در راهنمای خرید لپ‌تاپ برای بازی زومجی معرفی کرده بودیم. کنجکاو هستیم تا ببینیم نسل جدید این محصولات که از پردازنده‌های اِسکای‌لیک، حافظه‌های DDR4 و تراشه‌های گرافیکی رده بالای نسل مَکسول بهره گرفته‌اند چقدر سریع‌تر عمل می‌کنند و مهم‌تر از همه چه تجربه‌ای از بازی‌های داغِ عرضه شده در امسال را به کاربرانشان عرضه می‌کنند.

پیش از این در زومجی به بررسی کامل و متنی این لپ‌تاپ پرداختیم و حالا قصد داریم در قاب ویدیو، این لپ‌تاپ قدرتمند را مورد بررسی قرار دهیم:

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده