نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

زمان دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی Unravel و دو بازی دیگر در EA Access مشخص شد

اگر کنسول ایکس‌باکس وان و یک اشتراک EA Access داشته باشید، می‌توانید سه بازی آینده‌ی الکترونیک آرتز از جمله Unravel را پنج روز زودتر از سایر بازیکن‌ها تجربه کنید. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

علاوه بر Unravel، دو بازی دیگری که نسخه‌ی آزمایشی (Trial) آن‌ها از طریق سرویس EA Access در دسترس قرار می‌گیرد Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 و EA Sports UFC 2 هستند. در قسمت زیر تاریخ دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی و همچنین زمان انتشار عمومی این سه بازی را مشاهده می‌کنید.

  • Unravel: نسخه‌ی آزمایشی ۱۵ بهمن (انتشار عمومی ۲۰ بهمن)
  • Garden Warfare 2: نسخه‌ی آزمایشی ۲۹ بهمن (انتشار عمومی ۵ اسفند)
  • EA Sports UFC 2: نسخه‌ی آزمایشی ۲۰ اسفند (انتشار عمومی ۲۵ اسفند)

 

PvZ-Garden-Warfare-2_UFC-2EA Access یک سرویس پولی است که امکان دسترسی به برخی از بازی‌های الکترونیک آرتز را فراهم می‌کند. این سرویس فقط روی کنسول ایکس‌باکس وان فعال است و بازیکن‌ها می‌توانند با پرداخت ۵ دلار ماهانه و یا ۳۰ دلار در سال از آن استفاده کنند. انتشار زودتر از موعد بازی‌ها روی EA Access قبلا نیز اتفاق افتاده و برای مثال بازی Star Wars: Battlefront از استودیوی دایس ابتدا روی همین سرویس منتشر شده است.

قبلا نسخه‌های آزمایشی بازی‌ها در EA Access به صورت ۶ تا ۱۰ ساعته منتشر می‌شدند و بازیکن‌ها در زمان محدود می‌توانستند این بازی‌ها را تجربه کنند، اما هنوز درباره‌ی مدت زمان دسترسی به نسخه‌‌های آزمایشی Unravel، Garden Warfare 2 و EA Sports UFC 2 صحبتی نشده است. البته اگر قرار باشد بازیکن‌ها بتوانند ۱۰ ساعت از گیم‌پلی Unravel را تجربه کنند، به نظر می‌رسد که این زمان برای به اتمام رساندن بازی کافی باشد.

علاوه بر تجربه‌ی پیش از موعد بازی‌ها، EA Access امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد؛ اگر عضو این سرویس باشید می‌توانید تمام بازی‌های دیجیتالی و همچنین محتواهای دانلودی الکترونیک آرتز را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنید. علاوه بر این می‌توانید به یک مجموعه‌ی رایگان از بازی‌های این شرکت با عنوان The Vault دسترسی کامل داشته باشید. در حال حاضر ۱۴ بازی در این مجموعه وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به Battlefield Hardline و Dragon Age: Inquisition و FIFA 15 و NBA Live 15 و Titanfall اشاره کرد. طبق اعلام الکترونیک آرتز بازی‌های The Vault هرگز از این مجموعه حذف نخواهند شد.

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده