نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: انتشار بازی فوق العاده زیبای The Room Three برای اندروید

بازی بسیار زیبای The Room Three، اواخر سال گذشته میلادی برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر شده بود. حال و پس از گذشت چند ماه، این بازی برای اندروید نیز منتشر شد. در ادامه با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر جدید بازی همراه باشید.

در چند وقت اخیر، اکثر بازی‌هایی که برای موبایل‌ها و تبلت‌ها عرضه می‌شوند، اگر در انحصار پلتفرم خاصی نباشند، به‌صورت هم‌زمان یا حداکثر با فاصله زمانی کمی برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS و اندروید منتشر می‌شوند. دراین‌میان، هر از چندگاهی بازی‌هایی پیدا می‌شوند که با فاصله زمانی طولانی برای پلتفرم دیگر منتشر می‌شوند. مشکل اصلی اینجا است که معمولا این دسته از بازی‌ها، محصولات فوق‌العاده‌ای هستند که صبر کردن برای آن‌ها بسیار سخت است.

یکی از این بازی‌ها، بازی فوق‌العاده زیبای The Room Three است. این بازی که قسمت سوم مجموعه The Room استودیو فایرپروف گیمز است، در اواخر سال گذشته میلادی برای پلتفرم iOS منتشر شده بود. سازنده بازی اعلام کرده بود که آن را برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نیز منتشر خواهد کرد. امروز و پس از گذشت تقریبا دو ماه، این بازی برای پلتفرم موبایل شرکت گوگل نیز عرضه شد.

به‌طور خلاصه، در این بازی، گیمر باید جعبه‌های معمای مختلفی را حل کند. هر کدام از این جعبه‌ها، حاوی چندین معما هستند که به طرز بسیار زیبایی طراحی شده‌اند. در بازی اول این مجموعه، شما فقط باید معماهای موجود در یک جعبه را حل می‌کردید تا بازی به اتمام می‌رسید اما قسمت‌های دوم و سوم بازی، تبدیل به یک بازی طولانی سبک ماجراجویی شده‌اند. همچنین در این بازی داستانی هم وجود دارد که برای هرچه بیشتر لذت بردن شما از بازی، از گفتن آن خودداری می‌کنیم. در ادامه نیز شما را به دیدن تریلر انتشار بازی روی پلتفرم اندروید دعوت می‌کنیم:

ما هم مطمئن هستیم که شما نیز با دیدن تریلر بالا به فضا و گرافیک فوق‌العاده بازی پی برده‌اید. پس اگر از طرفداران بازی‌های ماجرایی هستید و یک دستگاه اندروید نسبتا جدید دارید، درنگ نکنید و با مراجعه به صفحه اصلی بازی در فروشگاه گوگل پلی، آن را با قیمت ۴.۹۹ دلار تهیه کنید و لذت ببرید.

منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده